مسوول روابط عمومی بنیادشهید و امورایثارگران گناوه گفت: در اجرای برنامه های این بنیاد دیدار از ایثارگران این شهرستان درقالب طرح علمداران حماسه همزمان با سالروز ولادت سه اختر تابناک امامت و ولایت اجرا شد.
کد خبر: ۳۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶ 24 May 2015
تابناک بوشهر: ابوالقاسم تربیت افزود: در این طرح براساس بخشنامه ارسالی از مرکز و سهمیه تعیین شده از خانواده های پنج تن از جانبازان این شهرستان دیدار و سرکشی و تجلیل و تکریم شدند.

وی اظهارکرد:در این دیدارها که مسوولان شهرستان ازجمله امام جمعه و فرماندار حضور داشتند، از جانباز 70 درصد جمشید احمدی، رضا علی زاده و علی نیکونژاد جانبازان 65 درصد از بندرگناوه و احمد فولادی و حسین زارع از بندرریگ که جانباز 55 و 35 درصد هستند، سرکشی شد.

تربیت افزود: براساس سهمیه تعیین شده دراین طرح شش جانباز در شهرستان مشمول بودند که مرتضی احمدی جانباز 60 درصدی بدلیل سکونت در نقطه دیگری از کشور امکان دیدار و سرکشی از این ایثارگر فراهم نشد.

مسوول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گناوه گفت: جانبازان در این دیدارها مسایل و مشکلات خودرا از نزدیک با مسوولان درمیان گذاشتند و در پایان نیز لوح سپاس ایثارگری ، هدیه نقدی و شاخه گل به آنان اهدا شد.

وی یادآورشد: شهرستان گناوه دارای 650 جانباز 5 تا 70 درصد دوران دفاع مقدس است.

تربیت خاطرنشان کرد: بمناسبت اعیاد شعبانیه نیز برنامه های متعددی ازسوی این بنیاد و با همکاری دیگر نهادها در سطح این شهرستان اجرا شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار