در ایام نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام راحل طرح بزرگ منتظران ظهور توسط جمعیت هلال احمر قم به مرحله اجرا در می‌آید.
کد خبر: ۳۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 24 May 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، با توجه به تقارن و همزمانی ایام نیمه شعبان و 14 و 15 خرداد و حضور میلیونی مسافرین و زائرین در استان قم، طرح بزرگ «منتظران ظهور» همچون سال‌های گذشته با همت جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شده و تمام امکانات جمعیت هلال احمر استان برای استقبال از زائران حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران بسیج خواهد شد.

در این طرح با برپایی بیش از 10 اکیپ ثابت و سیار در قالب پروژه سحاب راهنمایی زائرین و مسافرین، 200 نفر روز از جوانان هلال احمر به مدت چهار روز با عنوان طرح بزرگ منتظران ظهور در محورهای مواصلاتی استان، محدوده مسجد مقدس جمکران، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و... مستقر شده و نسبت به راهنمایی زائرین، توزیع نقشه و بروشورهای فرهنگی اقدام خواهند کرد.

همچنین قرار است با توجه به حضور میلیونی زوار و عاشقان امام زمان (عج) در شهر مقدس قم، از این فرصت ارزشمند برای انجام کارهای محتوایی و فرهنگی، با حضور در نمایشگاه «زیارت و گردشگری مذهبی» در مسجد مقدس جمکران بهره‌گیری شود.

بر اساس این طرح جوانان هلال احمر قم ضمن برپایی ایستگاه سلامت (تست قند خون و کنترل فشار خون) نسبت به توزیع کتاب و بروشورهای فرهنگی، معرفی فعالیت‌های حوزه جوانان جمعیت هلال احمر، حضور روحانی برای پاسخ به سئوالات شرعی و شبهات مهدویت، اهدای بروشورهایی حاوی مطالبی در خصوص انتظار، مهدویت و صلح جهانی اقدام می‌کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار