فرماندار خطاب به دهیاران شهرستان آق قلا:
"امانگلدی ضمیر" بر ایجاد بستر مناسب توسط دهیاران به جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.
کد خبر: ۳۸۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 01 March 2017
"امانگلدی ضمیر" بر ایجاد بستر مناسب توسط دهیاران به جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.

صبح امروز چهارشنبه 11 اسفند ماه،همایش دهیاران بخش های مرکزی و وشمگیر شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور "اسمعیل آرخی" بخشدار مرکزی، "جواد محمدی راد" بخشدار وشمگیر"، "سرهنگ زائری" فرمانده انتظامی ،"سرگرد قجر جزی" فرمانده پلیس راه و دهیاران این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

"امانگلدی ضمیر" در این همایش ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، دخت نبی مکرم اسلام را مورد احترام اهل سنت و تشیع و شفیع امت ها بیان داشت.

 وی ضمن قدردانی از زحمات یکساله همه دهیاران شهرستان در ارائه خدمات هر چه بهتر در عمران و آبادانی به روستاها از بازدید 47 روستای این شهرستان در طول مدت حضور خود خبرداد و زبان قدردانی مردم را باعث انگیزه مضاعف مسئولین در خدمت به روستائیان و لذت بخش عنوان کرد.

 فرماندار شهرستان آق قلا ضمن اشاره به دیدار مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات با ریاست محترم جمهور، "دهیاران را مدیران و بازوی دولت" دانست و بر نگاه وحدت آمیز،تعامل با روحانیون ،شوراها و معتمدین و پرهیز از حاشیه و توجه به تمام قومیت ها و طوایف تاکید نمود.

 این مقام مسئول با بیان اینکه "انتخابات برای ما یک اصل و ضرورت است" دهیاران را بعنوان بدنه نظام متذکر شد و از آنان خواست با بسیج همه امکانات در برگزاری هرچه با شکوه تر و مشارکت حداکثری انتخابات کوشا باشند.

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا،رعایت اصل بی طرفی،کمک به قانونمند برگزار شدن ،سلامت انتخابات و پرهیز از حاشیه و ایجاد بستر مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را 4 اصل مهمی دانست که دهیاران باید مد نظر قرار دهند.

 "ضمیر" در خاتمه سخنان ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام عید نوروز بر تشکیل ستاد خدمات سفر در روستاها و استفاده از تمام ظرفیت ها در ایجاد نشاط و خدمت رسانی مطلوب به گردشگران و مسافران نورورزی تاکید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار