کد خبر: ۳۸۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 27 February 2017

تابناک / از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور امروز دو تیم مس رفسنجان و سپیدرود رشت به مصاف هم می روند.



به گزارش"دی اسپورت": در چهارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز و از ساعت 14:30 دو تیم مس رفسنجان و سپیدرود رشت در ورزشگاه شهدا رفسنجان به مصاف هم می روند. حال بررسی عملکرد و تقابل دو تیم پیش از این دیدار:

 

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته بیست و پنجم رقابت ها و در دیداری خارج از خانه مقابل تیم نساجی مازندران تن به شکست دو بر صفر داد اما تیم فوتبال سپیدرود رشت در یک بازی پر حرف و حدیث موفق شد در خانه با حساب دو بر یک تیم قعر جدولی استقلال اهواز را از پیش روی بردارد و صدر جدول را از تیم گل گهر سیرجان پس بگیرد.

 

سپیدرودی ها در حال حاضر با 46 امتیاز در مکان نخست جدول رده بندی مسابقات قرار دارند، مسی ها نیز با 34 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم آلومینیوم اراک در رده دهم جدول جای دارند.

 

سرخ پوشان سپیدرودی از مجموع بیست و پنج بازی گذشته سیزده پیروزی، هفت تساوی و پنج شکست را بدست آورده اند، نارنجی پوشان رفسنجانی نیز نه پیروزی، هفت تساوی و نه شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.

 

این دیدار به نوعی تقابل سومین خط حمله و چهارمین خط دفاع برتر لیگ می باشد، جایی که تیم مس رفسنجان با 31 گل زده سومین خط حمله برتر را در بین تیم های حاضر در لیگ یک به خود اختصاص داده است و تیم سپیدرود رشت نیز با دریافت 16 گل در بیست و پنج بازی چهارمین خط دفاع برتر لیگ را در اختیار دارد و این آمار و ارقام نشان می دهد که هیچ یک از این دو تیم در مقابل یکدیگر کار آسانی در پیش نخواهد داشت.

 

مسی ها در صورت پیروزی در این دیدار خانگی و عدم نتیجه گیری تیم اکسین البرز می توانند جایگاه این تیم در رده نهم جدول را تصاحب کنند، سپیدرودی ها نیز چنانچه موفق شوند سه امتیاز این بازی حساس را از آن خود کنند می توانند جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کنند.

 

دیدار دو تیم در دور رفت مسابقات با حساب یک بر صفر به سود نماینده رشت به پایان رسیده بود، حال در دور برگشت رقابت ها باید منتظر ماند و دید چه نتیجه ای رقم می خورد، آیا مسی ها جبران مافات می کنند و انتقام بازی دور رفت را از حریف خود می گیرند یا اینکه شاگردان علی نظر محمدی موفق می شوند با دست پر رفسنجان را ترک کنند.

 

قضاوت این دیدار بر عهده احمد صالحی است و سعید قاسمی، فرهاد خوشنواز و احمد محمدی وی را در این امر یاری خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار