تابناک: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فولادشهر گفت: مسابقات انتخابی بانوان داژبال قهرمانی استان به میزبانی فولادشهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹ 09 February 2015

به گزارش تابناک رضا بهدانی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: رقابت‌های داژبال قهرمانی استان و انتخابی تیم کشوری ویژه بانوان در سالن عدالت فولادشهر برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات 14 تیم حضور داشتند که پس از برگزاری دیدار‌های انجام شده، تیم فولادشهر به عنوان نخست دست پیدا کرد و تیم نجف‌آباد دوم شده و تیم اصفهان نیز بر سکوی سومی ایستاد که به تیم‌های برتر مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فولادشهر با اشاره به برنامه‌های این کمیته برای گرامیداشت دهه مبارک فجر تصریح کرد: مسابقات بازی‌های رایانه‌ای به همت کمیته بازی‌های رایانه‌ای هیئت ورزش‌های همگانی فولادشهر در مجل گیم نت اساطیر برگزار شد.

وی اضافه کرد: استقبال قابل توجهی از این مسابقات انجام شد تا جایی که 40 تیم در دو رشته کانتر و وارکراف به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر انتخاب شدند.

بهدانی تاکید کرد: هدف از برگزاری این مسابقات آشنایی بیشتر جوانان با بازی‌های رایانه‌ای استراتژیک و اکشن شبکه‌ای و دوری جستن از بازی‌هایی بود که نظام سلطه با هدف جنگ نرم علیه کشورهای مستقل راهی بازار کرده است.

وی به برگزاری همایش پیاده‌روی و پاکسازی محیط زیست توسط این کمیته نیز اشاره کرد و افزود: در این همایش که از محل گلزار شهدا به سمت پارک کوهستانی برگزار شد، 120 نفر از همشهریان فولادشهری حضور داشتند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931120000809#sthash.XksmHUm2.dpuf
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وحید
|
UNITED STATES
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
از برگزاری مسابقات ، تصویری نیست؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار