جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج):
تابناک: جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان گفت: در چند سال گذشته ظرفیت بزرگ جمهوری اسلامی ایران در منطقه موجب شد ارتش رژیم جعلی صهیونیستی در مقابل آن به زانو در بیاید.
کد خبر: ۳۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷ 23 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار مجتبی فدا ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه با تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: یکی از دلایل نام‌گذاری امسال به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری حوادثی است که در منطقه و در همسایگی کشورهای ما به پشتیبانی جبهه عربی، آمریکایی و صهیونیستی در حال رخ دادن است.

وی افزود: از محاسن نام‌گذاری امسال می‌توان به تک‌صدایی و تک‌آوایی دولت و ملت در داخل کشور علیه تحرکات و هجمه‌های دشمنان جمهوری اسلامی یاد کرد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند با ایجاد تفرقه و دو دستگی در داخل کشور ظرفیت‌های حضورشان را در داخل کشور فعال کنند.

وی ادامه داد: اتحاد، همدلی و همزبانی نقش‌های دشمنان را در داخل کشور به ناامیدی تبدیل می‌کند و تحقق همین امر نیازمند همراهی دولت و ملت است.

فدا با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ جمهوری اسلامی در منطقه بیان کرد: در چند سال گذشته این ظرفیت بزرگ در منطقه موجب شد ارتش رژیم جعلی صهیونیست در مقابل آن به زانو در بیاید.

وی با بیان اینکه همه دلارهای نفتی برخی از کشورهای عربی با سردمداری آل‌سعود جمع شده تا محور مقاومت و حکومت سوریه را ساقط کند، متذکر شد: تنها کشوری که از دولت و ملت سوریه حمایت کرد، جمهوری اسلامی ایران بود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان بیان کرد: هم‌اکنون ظرفیتی در کشور سوریه ایجاد شده که 70 هزار شیعه علوی در این کشور به همراه ارتش سوریه علیه تروریست‌های داعش و جبهه النصره تا مرز شهادت بسیج شده‌اند.

وی با بیان اینکه کشور یمن 50 میلیون جمعیت را در خود جای داده است، تاکید کرد: یمن نیازی به سلاح و تجهیزات ندارد چرا که 50 میلیون اسلحه دست مردم یمن وجود دارد.

فدا اضافه کرد: بسیج از دستگاه‌های مهم و تاثیرگذار کشور در رونق بخشیدن به شعار سال است و همه مسئولان باید از این ظرفیت بالقوه به خوبی استفاده کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار