پس از 2 ماه تعقیب و گریز پلیسی محقق شد
یکی از ساکنین کیانمهر گفته بود: قبلا ارذل و اوباش این منطقه با سلاح سرد مرتکب جرم می شدند، اما اکنون با اقداماتی که ما شاهد هستیم، این افراد به سلاح گرم مجهز شده اند.
کد خبر: ۳۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 24 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: در شانزدهم فروردین ماه سال جاری خبری تحت عنوان اشرار کیانمهر مسلح شدند، در رسانهها منتشر شد.
در این خبرها آمده بود: شهرک کیانمهر واقع در مهرشهر کرج در دو شب گذشته به گفته برخی شاهدان عینی، شاهد تقابل آتش اشرار با یکدیگر بوده است.
بنابر این گزارش ایجاد نا امنی از حضور برخی از اتباع بیگانه، بارها برای مردم این منطقه ایجاد رعب و وحشت نموده‌اند.
به گفته برخی از ساکنین مدتی ا‌ست زورگیری، شرب خرم، فروش مواد مخدر، سرقت و تیراندازی در این منطقه زیاد شده است.
یکی از ساکنین این منطقه گفته بود: قبلا ارذل و اوباش این منطقه باسلاح سرد مرتکب  جرم می شدند، اما اکنون با اقداماتی که ما شاهد هستیم، این افراد به سلاح گرم مجهز شده اند و این امر باعث نگرانی است و از مسئولین انتظامی درخواست رسیدگی هرچه سریعتر این موضوع را داریم.
چند روز بعد یک منبع آگاه در مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز در خصوص اتفاقات کیانمهر کرج  اعلام کرد: طی درگیری ۲طایفه خاص که بر سر اختلافات خانوادگی با یکدیگر درگیر شده بودند؛ یکی از طرفین با استفاده از نارنجک دست ساز [ترقه] اقدام به ایجاد رعب و وحشت نموده است.
این منبع خاطر نشان کرد: در گزارش مردمی و خبر منتشر شده اعلام تیراندازی طرفین عنوان گردیده بوده که صحت نداشته و ماموران گشتی نیروی انتظامی جهت برقراری نظم و  امنیت نیز در محل حاضر شده و خوشبختانه موضوع بدون هیچ مشکل خاصی خاتمه می یابد.پ
همچنین سردار کامرانی صالح فرماندهی انتظامی استان البرز در نشست خبری، اخبار مربوط به مسلح شدن برخی اتباع بیگانه و ناامنی در این منطقه اشاره و این موضوع را تکذیب کرده بود.
حال پس از حدود 2 ماه رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز از دستگیری عامل درگیری و مزاحمت برای مردم در منطقه کیانمهرکرج خبر داده است.
سرهنگ محمدعلی صفایی اعلام کرد: در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر درگیری وشرارت‌های متعدد دو گروه ازطایفه خاص مهاجر درمنطقه‌ای ازباغستان و کیانمهر کرج و ایجاد ناامنی در این مناطق رسیدگی این موضوع دردستور کار پلیس قرارگرفت .
وی اضافه کرد: با بررسی اطلاعاتی مشخص شد که سرکرده اصلی این باند شرارت فردی بنام ' ط- ر' است که قصد متواری شدن به خارج ازکشور را دارد.
وی افزود: با رصد لحظه به لحظه تمام تحرکات سردسته باند و افراد مرتبط با وی مخفیگاه متهم متواری درباغستان شناسایی و باهماهنگی مراجع قضایی تیمی از ماموران امنیت عمومی پس ازورود به مخفیگاه متهم او را دستگیر کردند.
صفایی گفت: این فرد ماه گذشته در باغستان و کیانمهر کرج اقدام به رعب و وحشت کرده بود.
صفایی خاطرنشان کرد: با افرادی که ایجاد ناامنی و رعب وحشت درجامعه می کنند پلیس بدون اغماض برخورد قانونی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار