صلواتی:
تابناک: عضو شورای شهر اصفهان گفت: درحال حاضر ۶۰ درصد از ناوگان حمل و نقل بار سنگین موجود در شهر اصفهان فرسوده است.
کد خبر: ۳۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 23 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، نورالله صلواتی ظهر امروز در هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی با بیان اینکه پایش، پژوهش و اطلاع‌رسانی می‌تواند منجر به كاهش آلودگی هوا باشد، اظهار داشت: در حال حاضر در کشورهای پیشرفته که معضل آلودگی هوا هم ندارند دغدغه اطلاع رسانی در این راستا در دستور کار مسئولان است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری شهرداری اصفهان باید برنامه‌ریزی جدی در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوس و همچنین تاكسی و خروج جدی پیكان از چرخه تاكسیرانی در شهر به عمل آورد، افزود: ضروری است که استاندار اصفهان نیز با پیگیری‌های خود مسیر نوسازی ناوگان حمل ونقل باری و سنگین را هموار سازد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰ درصد از ناوگان حمل و نقل بار سنگین موجود در شهر اصفهان فرسوده هستند، ابراز داشت: متأسفانه از ۳۵۰ هزار خودرو سنگین فرسوده در كشور كه سهم قابل توجهی از آن در اصفهان است در سال ۹۳ تنها یک درصد آن از رده خارج شده كه بسیار هشدار دهنده است.

وی در ادامه از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان نیز درخواست کرد تا برنامه‌ جامعی را برای کاهش آلودگی هوا در اسرع وقت به شورای اسلامی شهر اصفهان ارائه دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار