مسؤول واحد عمرانی شهرداری اقبالیه:
مسؤول واحد عمرانی شهرداری شهر اقبالیه گفت: ارتقای عمران شهری، نزدیک شدن به سرانه‌های مطلوب شهرنشینی و رفاه حال شهروندان از اهداف مسؤولان در امر مرمت و بهسازی معابر، گذرها و زیباسازی مناظر شهری است.
کد خبر: ۳۷۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 18 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فیض‌الله یوسف‌علیزاده در کمیسیون عمرانی که در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: عملیات جدول‌گذاری و ترمیم حاشیه معابر و پیاده‌روهای سطح شهر اقبالیه انجام می‌شود.

وی افزود: ارتقای عمران شهری، نزدیک شدن به سرانه‌های مطلوب شهرنشینی و رفاه حال شهروندان از اهداف مسؤولان در امر مرمت و بهسازی معابر، گذرها و زیباسازی مناظر شهری است.

مسؤول واحد عمرانی شهرداری شهر اقبالیه ادامه داد: ترمیم و جدول‌گذاری حاشیه گذرها علاوه بر بهبود کیفیت معابر موجب تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه و عابران پیاده و زیباسازی نمای بصری خیابان‌ها می‌شود.

یوسف‌علیزاده تصریح کرد: در این زمینه واحد عمرانی شهرداری اقبالیه نقاطی از سطوح آسفالتی خیابان‌ها و معابر را که دچار فرسودگی شده بود، شناسایی و اقدام به زیرسازی برای انجام عملیات ترمیم و لکه‌گیری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات جدول‌گذاری و ترمیم حاشیه معابر و پیاده‌روهای سطح شهر اقبالیه در خیابان‌های معلم، امام خمینی(ره) و معاد اجرایی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار