امام جمعه موقت گلپایگان:
تابناک: امام جمعه موقت گلپایگان گفت: دشمن همواره از توان و قدرت سپاه پاسداران در هراس است.
کد خبر: ۳۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 22 May 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الا‌سلام محمد خراسانی ظهر امروز در نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته گلپایگان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان اظهار کرد: استغفار و توبه در ماه شعبان و خواندن دعای مناجات شعبانیه و صلوات فرستان بر محمد و آل محمد (ص) از اعمال مهم این ماه محسوب می‌شود.
 
وی با بیان اینکه سومین روز ماه شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: همه باید در راستای معرفت، مقام و منزلت اباعبدالله (ع) حرکت کنیم و در زندگی از سیره و روش این امام بزرگوار الگو بگیریم.
 
خطیب جمعه موقت گلپایگان بیان کرد: در دوران دفاع مقدس تمام مردم، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی در دفاع از مرزهای کشور تلاش کردند اما پاسداران انقلاب اسلامی از درخشش خاصی برخوردار بودند.
 
وی با تاکید بر اینکه با شنیدن نام سپاه لرزه بر اندام دشمن می‌افتد، افزود: دشمن همواره از قدرت و توان سپاه پاسداران در هراس است و انتظار می‌رود که همیشه پیرو راه امام حسین (ع) بافی بماند و به وظایف شرعی و قانونی خود عمل کنند.
 
خراسانی همچنین به روز چهارم شعبان و ولادت قمر بنی‌هاشم و روز جانباز اشاره کرد و گفت: امام صادق (ع) در وصف حضرت عباس (ع) فرمودند «ایشان بصیرتی نافذ داشت و راه دین را به درستی شناخته بود و با ایمانی استوار در راه اسلام به جهاد پرداخت و در این راه نیز به شهادت رسید».
 
وی ادامه داد: پس از شهادت امام حسین (ع) دوران خفقان به وجود آمد و امام زین‌العابدین (ع) نمی‌توانست هیچ فعالیتی داشته باشد اما با گریه‌های مستمر و زنده نگه‌داشتن واقعه عاشورا و کربلا تا امروز این رویداد مهم را در جهان زنده نگه داشته است.
 
امام جمعه موقت گلپایگان با بیان اینکه امام سجاد (ع) با دعای صحیفه سجادیه توانست اسلام را حفظ کند، اظهار کرد: صحیفه سجادیه بعد از قرآن و نهج‌البلاغه مهم‌ترین گنجینه اعتقادی و مذهبی مسلمانان است اما متاسفانه مورد غفلت قرار گرفته است.
 

بیشتر بخوانید:
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار