مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه گفت: طبق بودجه سال 96 شهرداری قزوین، 150 ایستگاه اتوبوس در شهر قزوین احداث می‌شود.
کد خبر: ۳۷۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 12 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه شورای اسلامی شهر قزوین با حضور اعضا و مدیران شهرداری قزوین و سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین صبح امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد.

در این جلسه بودجه پیشنهادی 96 سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین مبنی بر 500 میلیون تومان برای احداث ایستگاه اتوبوس و سایبان‌های مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه در این جلسه گفت: در شهر قزوین باید 500 ایستگاه اتوبوس به همراه سایبان ساخته شود که تاکنون 300 ایستگاه احداث شده، 50 ایستگاه دیگر تا پایان سال جاری باید راه‌اندازی شود.

محمدحسن ایرانخواه افزود: طبق بودجه سال 96 شهرداری قزوین پیش‌بینی شده، می‌توان 150 ایستگاه اتوبوس در شهر قزوین احداث کرد.

وی بیان کرد: سال آینده دو خط معاینه گازسوز و موتورسیکلت با اعتبار 100 میلیون تومان راه‌اندازی می‌شود تا معاینه فنی وسایل نقلیه با راهکاری مؤثر انجام شود و همچنین صدور کارت معاینه فنی سالمی داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه با تقدیر از حضور پرشکوه مردم شهر قزوین در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حضور پاسخ محکمی به سران استکبار جهانی به ویژه آمریکا بود تا بدانند ملت ایران همواره پشتیبان آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

حسین غیاثوند با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی خدمت به مردم است، اضافه کرد: احداث ایستگاه‌های اتوبوس به منظور تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان قزوینی از جمله این دستاوردها است که باید با کیفیت مطلوبی راه‌اندازی شود.

وی به مناطق منفصل شهری اشاره کرد و گفت: در این مناطق کمتر توسعه یافته همانند اسماعیل‌آباد و برخی از محورهای شهر قزوین هیچ ایستگاه اتوبوسی وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه احداث ایستگاه‌های اتوبوس از نظر سازه، شهرسازی و مبلمان شهری مناسب نیست، تصریح کرد: همچنین توزیع این ایستگاه‌ها به نحو مطلوبی انجام نشده است که باید اصلاح شود تا خدمات مؤثری به همه شهروندان قزوینی صورت گیرد.

غیاثوند خاطرنشان کرد: طراحی 150 ایستگاهی که مقرر شده در سال آینده احداث شود باید طراحی آن‌ها به تأیید اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برسد.

این عضو شورا افزود: با تحقق این مهم هر یک از اعضای شورا نظرات کارشناسی خود را ارائه می‌دهند تا سایبان‌هایی با کیفیت مطلوب در سطح شهر قزوین احداث شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه خدمت‌رسانی به شهروندان قزوین از مهم‌ترین وظایف مجموعه مدیریت شهری است، عنوان کرد: مسؤولان مرتبط این نهاد باید در راستای کیفی‌سازی ارائه خدمات تلاش کنند تا رضایتمندی مردم حاصل شود.

گفتنی است در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر قزوین بودجه 500 میلیون تومانی برای احداث ایستگاه اتوبوس و سایبان‌های مربوطه را تصویب کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار