رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از پرداخت یک میلیارد و 62 میلیون تومان تسهیلات برای رونق تولید به 968 واحد تولیدی در استان قزوین خبرداد.
کد خبر: ۳۷۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 12 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  خبرگزاری فارس از قزوین علی پرزحمت در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان قزوین که  در سالن جلسات دفتر استاندار قزوین برگزار شد، از پرداخت یک میلیارد و 62 میلیون تومان تسهیلات برای رونق تولید به 968 واحد تولیدی در استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: 430 میلیارد تومان از کل تسهیلات پرداخت شده در این استان از طریق سامانه بهین‌یاب بوده است.

وی افزود: از کل واحدهای ثبت‌نام شده در سامانه بهین‌یاب 967 مورد با سهم 2.47 درصدی مربوط به حوزه جهاد کشاورزی و یک هزار و 149 مورد با سهم 6 درصدی مربوط به حوزه صنعت است.

پرزحمت اظهار داشت: استان قزوین در پرداخت تسهیلات رونق تولید با سهم 4.98 درصدی در کشور به لحاظ تعداد پرداختها در رتبه پنجم قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطرنشان کرد: 281 واحد تولیدی هم با مبلغ 187 میلیارد و 800 میلیون تومان از طریق پرداخت‌های مستقیم تسهیلات دریافت کردند.

پرزحمت با اشاره به جدیت در نظارت بر تسهیلات پرداخت شده، تصریح کرد: تا کنون مبلغ 231 میلیارد و 100 میلیون تومان از تسهیلات پرداخت شده مربوط به 194 واحد تولیدی توسط تیم نظارتی تسهیلات رونق تولید استان قزوین نظارت شده است.

این مسؤول با بیان اینکه بخشی از تسهیلات پرداخت شده هم مربوط به مصوبات سفر معاون اول رئیس جمهور است، تصریح کرد: 94 واحد تولیدی به مبلغ 449 میلیارد و 100 میلیون تومان از طریق این مصوبات تسهیلات دریافت کرد.

دبیر کارگروه تسهیل و رونق تولید استان قزوین خاطرنشان کرد: تعداد پنج واحد نیمه تمام و راکد این استان هم به مبلغ سه میلیارد و 400 میلیون تومان دریافت کرد که خوشبختانه زمینه فعالیت مجدد این واحدها فراهم شده است.

پرزحمت گفت: شهرستان قزوین با 111 میلیارد تومان، شهرستان آبیک با مبلغ 94 میلیارد تومان و شهرستان البرز با 82 میلیارد به ترتیب بالاترین سهم را در دریافت تسهیلات رونق تولید استان دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار