سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: علی دایی به عنوان اسطوره فوتبال جهان و آسیا حق و حقوقش ضایع شده که انتظار داریم وزرات ورزش و جوانان و دولت تدبیر و امید این حق و حقوق را استیفا کنند.
کد خبر: ۳۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 21 May 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیرموذن صبح امروز در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در سالن فدک اردبیل اظهار کرد: انفاق، ایثار و احسان بهترین سرواژه‌ها برای توصیف خیرین هستند که ما همواره به وجود این خیرین پرتلاش افتخار می‌کنیم.

وی افزود: خیرین مدرسه‌ساز در تامین رضایت پروردگار متعال و در دایره توسعه علم، هنر و ورزش ورود پیدا کرده و بی‌تردید فردا کارنامه آنها قابل تامل است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وظیفه ما است که قدردان تلاش‌های این مجموعه پرتلاش باشیم و در حد وسع و توان در تسهیل قوانین و مقررات برای حضور و مشارکت بیشتر خیرین در حوزه‌های مختلف اقدام کنیم.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل با قدردانی از همت بنیاد برکت در ساخت مدرسه در محروم‌ترین مناطق اردبیل، عنوان کرد: با پیگیری که استاندار پرتلاش اردبیل انجام می‌دهد بنیاد برکت تلاشش بر این است تا زمینه توسعه و ساخت مدارس را در مناطق محروم فراهم بیاورد.

یک درصد ارزش افزوده باید به حوزه آموزش اختصاص یابد

پیرموذن در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همان زمانی که حادثه دلخراش شین‌آباد رخ داد و دختران دانش‌آموز در آتش سوختند بنده به وزارت آموزش و پرورش تذکر دادم و امروز نیز وضعیت معلمان که معیشتشان دلخراش است اسباب ناراحتی و نگرانی ما را فراهم کرده که امیدواریم با حمایت دولت و وزیر کاراندیش بخشی از مشکلات معیشتی فرهنگیان برطرف شود.

وی با اشاره به صدور مجوزهای غیرقانونی به بورسیه‌های دانشجویی و تخصیص اعتبارات به جای نخبه‌پروری به پخمه‌پروری یادآور شد: معلمی که زیر 800 هزار تومان حقوق دریافت می‌کند باید هم از وضعیت معیشتی خود ناراحت و نگران باشد و وظیفه ما است که در ترمیم این شرایط تلاش کنیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: 144 نماینده طرحی را به امضا رسانده‌اند تا یک درصد ارزش افزوده‌ای که به حوزه سلامت اختصاص می‌یافت به حوزه آموزش و پرورش تخصیص یابد تا بخشی از این مشکلات فرهنگیان برطرف شود.

پیرموذن با اشاره به حوادث اخیر در فوتبال به ویژه حق‌کشی در حق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: ما از وزارت ورزش انتظار داریم در استیفای حقوق علی دایی اسطوره فوتبال جهان و ایران و همچنین تیم تراکتورسازی تلاش کند چرا که ما نمایندگان استان‌های آذری‌نشین به جد پیگیر هستیم تا این حقوق پایمال شده احیا شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود دروغ بزرگ و مشکل داوری را در بازی تراکتورسازی مقابل نفت یادآَور شد و بیان کرد: رئیس جمهور قول داده است تا هر چه سریع‌تر مشکلات به وجود آمده برطرف شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار