در دومين روز سفر رئيس دامپزشكي كشور افغانستان و هيئت همراه به استان قزوين از چند واحد پرورش دام و تولید نهاده های در استان بازديد شد.
کد خبر: ۳۷۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 11 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مدیر کل دامپزشکی استان قزوین گفت: در دومین روز از سفر رئیس دامپزشکی افغانستان به استان قزوین هیئت اعزامی ابتدا از آزمايشگاه مرجع مواد غذايي با منشأ دامي استان بازديد به عمل آوردند كه با توجه به پتانسيل هاي بالاي اين آزمايشگاه در روش هاي آزمايشگاهي مواد غذايي با منشأ دامي مقرر شد در آينده نزديك همكاري لازم برای آموزش دامپزشكان كشور افغانستان در اين آزمايشگاه صورت پذيرد.
 در دومين بازديد هیئت افغانستانی، از يك واحد گاوداري شيری بزرگ که آماده صادرات دام شیری به آن کشور می باشد بازديد و از نزديك با سيستم هاي مدرن پرورش گاو شيري آشنا شده و همچنين در آخرين بازديد از يك واحد كارخانه توليد خوراك دام و طيور با تجهيزات كامل بازديد شد كه مورد توجه اين هيئت قرار گرفت.
 دكتر سيد بهمن نقيبي مدير كل دامپزشكي استان اعلام داشت از آنجا كه امكان صادرات دام شيري و خوراك و همچنين انتقال تجربه به كشور افغانستان ميسر مي باشد اين بازديد زمينه ساز ايجاد فضاي صادرات اينگونه محصولات به افغانستان مي باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار