کد خبر: ۳۷۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱ 11 February 2017
تابناک گیلان / باشگاه اینتر با انتشار بیانیه ای به قضاوت های مشکوک در هفته های اخیر به سود یوونتوس واکنش نشان داد.

بعد از دیدار یوونتوس و اینتر که با برتری یک بر صفر تیم صدرنشین تورین به پایان رسید، جنجال های زیادی به وجود آمده است. در این دیدار چند صحنه بحث برانگیز در محوطه جریمه یوونتوس رخ داد که به نظر می رسید داور می توانست برای اینتر اعلام پنالتی کند اما نیکولا ریتزولی داور مسابقه هیچ کدام از صحنه ها را پنالتی اعلام نکرد تا یوونتوس برنده این دیدار باشد.

همچنین مائورو ایکاردی نیز به دلیل شوت زدن به سمت داور مسابقه دو جلسه از همراهی تیمش محروم شده است. بعد از این دیدار جوزپه ماردونا مدیر باشگاه یوونتوس به انتقاد از سران فوتبال اینتر پرداخت و آنها را متهم کرد که بعد از باخت دنبال بهانه هستند و داور را مقصر باخت می دانند. همه این اتفاقات باعث شده است تا باشگاه اینتر بیانیه ای علیه یوونتوس منتشر کند.

در این بیانیه آمده است: باشگاه اینتر نمی داند چرا یوونتوس اقدام به مصاحبه علیه باشگاه ما کرده است این در حالی است که ما اصلا صحبتی درباره آنها در هفته های اخیر نداشته ایم. تمرکز ما فقط بر روی خودمان بوده است. اینکه تا این حد باشگاه یوونتوس به ما توجه می کند نشان دهنده جایگاه والای باشگاه ماست. ما بعد از بازی در مسیر درستی، از داوری مسابقه اعلام نارضایتی کردیم ولی اینطور نبوده است که این بحث را به رسانه‌ها ببریم. این مسئله برای ما فقط مهم نیست بلکه برای تمام تیم های سری A نیز خیلی مهم است که داوری ها به سود یوونتوس نباشد. ما فراموش نمی کنیم که بازی خیلی خوبی در تورین داشتیم و شایسته بیش از اینها بودیم که نتوانستیم به هدف خودمان برسیم. ما به خودمان و گذشته خودمان افتخار می کنیم و دوست داریم در مسیر باشگاه خودمان پیش برویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار