استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت:مردم شهرستان غیور پاوه حق خود را به انقلاب ادا نموده اند و درواقع پاوه را می توان عزیز دردانه کشور خطاب کرد.
کد خبر: ۳۷۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱ 10 February 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از پاوه : استاندار کرمانشاه و هیئت همراه با استقبال مسئولین وارد شهرستان پاوه شد و همراه با مردم مرزدار شهرستان پاوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کرد و در جمع آنها سخنرانی نمود.
استاندار کرمانشاه در تجمع مردم شهید پرور پاوه اظهار داشت : خداوند را شاکرم که در این روز یوم الله در جمع مردم بزرگوار ، انقلابی ، میهن دوست و وفادار و شهید پرور پاوه حضور پیدا کردم .
اسدالله رازانی با درود به روح پرفتوح امام و شهیدان و بخصوص شهیدان این خطه گفت : خداوند کریم در قرآن می فرماید نعمتهای خداوند را پاس بداریم با نگاهی به تاریخ کشور به عظمت نعمت انقلاب اشاره داشت و این انقلاب را پایان بخش حکومت استبدادی ۲۵۰۰ ساله و خودکامه شاهنشاهی دانست و قدر دانی از نعمتت انقلاب را وظیفه دانست.
وی حاکمیت اسلام ، مردمی بودن و اتکا به رای مردم ، وحدت و …را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت : امروزه رای مردم در انتخاب تمامی ارکان نظام نقش دارد و انقلاب اسلامی متکی به رای مردم است. و برگزاری آزادنه انتخابات این انقلاب را از مردمی ترین انقلاب های دنیا کرده است.
استاندار کرمانشاه سپس به اقدامات دولت و طرحهای در نظر گرفته برای شهرستان پاوه اشاره داشت و گفت : ثبت پاوه و اورامانات به عنوان اثر طبیعی جهانی در یونسکو که با رایزانی سازمان گردشگری و وزارت راه و شهرسازی این موضوع دنبال شده است و  این طرح ارائه و انجام می شود و این منطقه به عنوان اولین منطقه به عنوان اثر طبیعی و جهانی ثبت خواهد شد.
وی افزود : در این سفر به موضوعات مختلف شهر مورد بررسی قرار می گیرد برای حل مشکلات این شهر برنامه های خاصی صورت خواهد گرفت برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی ، چهار بانده کردن جاده کرمانشاه به روانسر و روانسر به پاوه  برنامه های خاصی صورت گرفته است که روز گذشته وزیر محترم راه و شهرسازی نیز درر استان حضور داشتند و تصمیماتی اتخاذ شد.برای رفع مشکل آب شرب این شهر و تسریع پروژه های مربوطه برنامه های خاصی امروز صورت میگیرد ، بررسی وضعیت کمربندی این شهرستان و… نیز در دستور کار و برنامه ریزی قرا دارد.
استاندار کرمانشاه در پایان ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم پاوه گفت : پاوه عزیز دردانه  این کشور هست و ان شا الله عزیز دردانه خواهد ماند و بر مردم پاوه درود فرستاد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار