کد خبر: ۳۷۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 10 February 2017
 سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: شرایط پیچیده‌ای برای ما به وجود آمده است که تاکنون در دورانم فوتبالم تجربه نکردم.


به گزارش تابناک تبریز ، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ذوب آهن در مورد دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی، گفت: شرایط پیچیده‌ای برای ما به وجود آمد که در تاریخ فعالیتم این وضعیت را تجربه نکرده بودم.

وی افزود: قبل از شروع صحبت‌هایم باید از سه بازیکنی که مقابل پرسپولیس با مصدومیت بازی کردند تشکر کنم این نفرات نشان دادند نسبت به مردم آذربایجان عرق زیادی دارند. روی بحث روحی روانی تیم کار کردیم. شرایط سختی داشتیم و آن باخت هم مقابلمان قرار گرفت. باید تیم را از لحاظ روحی جمع می‌کردیم. ۲ روز است بازیکنان ما خیلی خوب و با انگیزه کار می‌کنند شرایط روحی تیم نسبت به قبل بهتر شده است.

وی ادامه داد: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و فوتبال تاکتیکی را به نمایش می‌گذارد امیدوارم پر شورها کمک کنند تا تیم به شرایط خوبش باز گردد. سال قبل همین موقع تیم را گرفتم در رده ۱۱ قرار داشتیم. الان در فینال جام حذفی هستیم و در لیگ هم در رده دوم قرار داریم. ابتدای فصل ورزشگاه نداشتیم. ورزشگاه درست شد هوادار محروم بود. محرومیت هواداران برطرف شد این  مشکلات جدید به وجود آمد و تیم نداریم. خیلی از باشگاه‌ها دوست دارند برخی از همین بازیکنان ما را داشته باشند. هر جا می‌روم یک تیم سایه درست می‌کنم حتی اگر سال بعد هم اجازه جذب بازیکن نداشته باشیم این جوان ها می‌توانند خیال ما را راحت کنند.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه در بحران‌ها همیشه عملکرد خوبی دارد، اظهار داشت: از هواداران تشکر می‌کنم در این ۲-۳ روز هواداران به تمرین آمدند و به تراکتورسازی روحیه دادند. منچستر یونایتد حتی با کسب بدترین نتیجه هم ورزشگاهش خالی نمی‌شود. از هواداران می‌خواهم ورزشگاه را پر کنند و به حریف هم احترام بگذارند. وقتی محمد ایرانپوریان، شهرام گودرزی و هادی کاظمی با مصدومیت بازی می‌کنند هواداران هم باید به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند. مامور به تکلیف هستیم. حضور هواداران به ما خیلی کمک می‌کند.

قلعه‌نویی  در مورد شرایط مصدومان تیمش، تصریح کرد: فرزاد حاتمی محروم است. شرایط بازیکنان ما بهتر شده است. جا دارد از تیم پزشکی تشکر کنم که سال سختی را پشت سر می‌گذارند. ادینیو شرایط آرمانی صد در صد را نداشته است. او هم مصدوم بوده و کم کم در حال رسیدن به آمادگی است.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط محسن بنگر به کجا انجامید گفت: در مورد او زیاد صحبت کردیم و درست نیست بازهم بیشتر در این مورد صحبت کنم. او را در اختیار باشگاه گذاشتم. مسائلی بوده در جریان بازی که به دلیل که فکرم به مسابقه بوده این مسئله را ندیدم. او در اختیار باشگاه است تا آنها تصمیم گیری کنند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه امکان دارد از تیم برود، اظهار داشت: قلعه‌نویی کسی نیست که در روزهای سخت کسی را تنها بگذارد. بازیکن نداشتم ولی به بنگر گفتم نگران آبروی شما هستم. شما آبرویت را ذره ذره به دست آوردی صلاح نیست بازی کنی. دو بار تاوان دادم یکبار به خاطر آبروی او و یکبار هم به خاطر اینکه او را به زمین فرستادم. تبریز را دوست دارم کمتر در سطح شهر حاضر می‌شوم هر بار که در شهر حضور پیدا کردم مردم خیلی به من لطف کردند. شب می‌خوابی یک مسئله هست صبح بیدار می‌شوید هزار مسئله پیش آمده است. نه به مدیری زنگ زدم و نه پشت در نشستم. اگر مدیری مثل مصطفی آجورلو بماند و به او زمان بدهند و اذیتش نکنند می‌تواند موفق شود. از نظر بودجه‌ای و رفتاری، آجورلو خیلی اذیت شد اگر او بماند چه قلعه‌نویی باشد و چه نباشد تراکتورسازی ۳-۴ سال بعد رویایی می‌شود. برخی نامه‌ها بوده که خود آجورلو اگر خواست در موردش صحبت می‌کند. آدمی نیستم که در سختی بروم. روزی که بازگشتم خیلی اذیت شدم اما به خاطر تراکتورسازی به این تیم آمدم و دیدید که آن روز بزرگ بازی با النصر چه اتفاقاتی افتاد. با تونی تماس گرفتم تا مشکل حل شود. نماینده‌های مجلس و ... وارد عمل شدند. یک روز به دکتر نجفی شهردار گفتم به نظرم می‌رسد شما نسبتی با کوروش کبیر دارید. او با اخلاص برای این شهر کار می‌کند. هر مشکلی باشد نفر اول نجفی را می‌بینید. از فرهنگی، دبیری و رحمانی که با نگاه ملی نگران آذربایجان هستند تشکر می‌کنم این هم یک آزمون است که پیش پای ما قرار گرفته و انشاءلله بتوانیم از این آزمون سر بلند خارج شویم

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار