کد خبر: ۳۷۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸ 10 February 2017
تابناک / غلامحسین پیروانی عصر پنجشنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیبدورود رشت و فجر سپاسی شیراز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رشت افزود : در این بازی خشونت بسیار زیاد بود که باید داور ، بازی راکنترل می کرد تا خشونت این دیدار کمتر شود.
 
وی اظهار کرد: به همین دلیل ما ۲ تعویض اجباری بابت آسیب دیدگی بازیکنان انجام دادیم و از طرف دیگر ، بارندگی نیز باعث شده بود تا کیفیت بازی کمتر شود و تیم ما نتوانست در این شرایط آب و هوایی تمام توان خود را نشان دهد.
وی ادامه داد: البته ما تمام توان خود را در بازی گذشته و مقابل تیم نساجی گذاشته بودیم و چون فاصله آن بازی تا دیدار برابر سپیدرود رشت بسیار کم بود، توان ما بشدت کاهش یافته بود.
سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز بیان کرد: در این دیدار گرچه ۲ گل دریافت کردیم اما صاحب یک ضربه پنالتی شدیم که اگر پنالتی ما گل می شد ، شاید نحوه بازی و حتی نتیجه این دیدار تغییر می کرد.
پیروانی اضافه کرد: تیم ما روز به روز بهتر خواهد شد و امیدواریم که در دیدارهای آینده بتوانیم علاوه بر انجام بازی های خوب ، نتیجه مطلوب را نیز کسب کنیم تا در لیگ دسته اول ماندگار شویم و من امیدوار به ماندن در لیگ دسته اول هستم.
وی خاطرنشان کرد: البته تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیدار برابر تیم ما و با حمایت طرفدارانش خوب بازی کرد و توانست ۲ گل به ثمر برساند و این پیروزی باعث شد تا در صدر جدول قرار گیرند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فجر سپاسی شیراز عصر پنجشنبه در جریان رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود رشت با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست داد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار