حجت الاسلام عسگری:
همایش یکروزه معاونین ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه،برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ 09 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایثار"واحد کرمانشاه" همایش یکروزه معاونین ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، با حضور حجت الاسلام عسگری مدیرکل و احمد عباسی معاون تعاون بنیاد کرمانشاه در سالن جلسات ستاد استان برگزار شد.
حجت الاسلام عسگری در این نشست ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن یوم اله 22 بهمن، از دهه فجر به عنوان سرآغاز حاکمیت ارزش های دینی در جامعه و پایه گذاری نظام ولایی در کشور یاد کرد.جت الاسلام عسگری سپس به ویژگی های انسان مؤمن در جامعه پرداخت و یاد کردن همیشگی و همواره خداوند متعال 
حجت الاسلام عسگری: "دهه فجر" سرآغاز حاکمیت ارزش های دینی و نظام ولایی در کشور است
در تمامی امور و فراموش نکردن خالق آفرینش را از جمله ویزگی های یک فرد مؤمن بیان کرد.
مدیرکل بنیاد کرمانشاه با اشاره به اینکه انسان ها در جامعه به سه دسته مؤمن، کافر و منافق تقسیم می شوند، گام برداشتن در مسیر کمال انسانی و برخورداری از ارزش های ذاتی و خدا ترسی را از خصوصیات یک انسان مؤمن عنوان کرد..
وی توجه به آیات، روایات و مفاهیم قرآنی را از جمله کارهای افراد مؤمن برشمرده و انس هرچه بیشتر همکاران با کلمات نورانی قرآن مجید را خواستار شد.
حجت الاسلام عسگری از نهاد مقدس "بنیاد شهید"به عنوان یک دستگاه ارزشی و با قداست یاد کرده و کار در حوزه تعاون را کاری خیرخواهانه و ارزشمند توصیف کرد.
 وی سپس به تعامل این حوزه با دیگر بخش های سازمان اشاره کرده و آن را از راهکارهای پیشرفت در امر خدمات رسانی به جامعه ایثارگری دانست.
مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه در ادامه به مبحث مدیریت و برنامه ریزی در این بخش اداری توسط معاونین پرداخته و خواستار اولویت 
معاون تعاون بنیاد کرمانشاه: بالغ بر 17 هزار دیدار طی سال 95 از جامعه ایثارگری صورت گرفته است
بندی آنان در تمامی امور مختلف و نیز ساماندهی مطلوب نیروهای این حوزه شد.
حجت الاسلام عسگری در پایان از نظارت دقیق، استفاده از ظرفیت مددکاری و توجه به مدیریت داشته ها به عنوان دیگر راهکارهای مورد نظر در حوزه های کاری عنوان کرد.
در ادامه احمد عباسی معاون تعاون بنیاد کرمانشاه نیز در این نشست به ارائه گزارشی از چگونگی برگزاری و نتایج همایش معاونین تعاون در استان فارس پرداخت و صرف بودجه 85 درصدی بنیاد در بخش تعاون را یکی از شاخص های کثرت فعالیت در حوزه تعاون دانست.
عباسی سپس با اشاره به میزان دیدارهای انجام گرفته در سالجاری که توسط بنیاد و دستگاه های اداری استان از جامعه ایثارگری صورت گرفته افزود: بالغ بر 17 هزار دیدار طی سال 95 داشته ایم، که این نشان از عملکرد خوب همکاران و همچنین تعامل مناسبی بوده که با دیگر دستگاه های اجرایی داشته ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار