آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه در روزگاری قرارگرفته‌ایم که جوانان را سر سفره فضای مجازی قرار داده‌اند، گفت:جوانان باید آن‌قدر ظرفیت داشته باشند که باوجود استفاده از این فضاها، دچار آلودگی نشوند.
کد خبر: ۳۷۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ 08 February 2017
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار بادانش آموزان نخبه دبیرستان شهید نواب تهران که در دفتر ایشان برگزار شد با اشاره به اینکه خداوند بندگان خود را دوست دارد اظهار داشت: خداوند به این دلیل که بنده‌های خود را دوست داشت پیامبران را فرستاد.

وی افزود: خداوند از زمان حضرت آدم تا به الآن 124 هزار پیامبر فرستاده است که با توجه به آن مرحوم صدوق در کتاب اعتقادات خود می‌فرماید همان‌طور که خداوند 124 هزار پیامبر فرستاده 124 هزار نماینده هم همراه پیامبران بوده که این دوستی خداوند نسبت به بندگان خود را می‌رساند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه در روزگاری قرارگرفته‌ایم که جوانان را سر سفره فضای مجازی قرار داده‌اند، گفت: جوانان باید آن‌قدر ظرفیت داشته باشند که باوجود استفاده از این فضاها، دچار آلودگی نشوند.

وی عنوان کرد: امام صادق(ع) در روایتی می‌فرماید روزی فرا خواهد رسید که انسان‌ها دنیا را در کف دستان خود ببینند و امروز این روایت به واقعیت تبدیل‌شده است.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به این سؤال حالا که گرفتار فضای مجاری شده‌ایم باید چه‌کار کنیم؟: بیان کرد: خوشا به حال جوانانی که بتوانند از فضای مجازی استفاده صحیح و لازم را ببرند و آلوده آن نشوند.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمود بهترین جوان کسی بوده که مانند کامل مردان عمل می‌کند و بدترین کامل مردان کسانی هستند که مانند جوانان عمل می‌کنند.

مرجع تقلید شیعیان با توصیه‌ای به جوانان عنوان کرد: مواظب باشید از مسیر پیامبران و ائمه جدا نشوید که جدا شدن از این مسیر شمارا به‌جاهای بد می‌کشاند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار