جشن بزرگ انقلاب به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور مسؤولان در مرکز یادگیری محلی راه دانش شهر اقبالیه برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 07 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جشن بزرگ انقلاب به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور مسؤولان در مرکز یادگیری محلی راه دانش شهر اقبالیه برگزار شد.

فاطمه قدیانلو مدیر مرکز یادگیری محلی راه دانش شهر اقبالیه در این مراسم اظهار داشت: حفظ جمهوری اسلامی از اصلی‌ترین واجب‌ها بوده و هدف اصلی ایران اسلامی اتصال نظام جمهوری اسلامی به حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است.

وی افزود: پیروزی این انقلاب موجب خوشحالی و خشنودی همه مظلومان و مستضعفان جهان شد و چشم جهانیان را خیره ساخت تا باور شود که می‌توان با دست‌های خالی و مشت‌های گره کرده کاخ ظلم و ستم را فرو ریخت و حکومتی که بر پایه ظلم و ستم است را سرنگون کرد.

مدیر مرکز یادگیری محلی راه دانش شهر اقبالیه ادامه داد: اکنون همه مسؤولیت داریم تا در این مقطع زمانی انقلاب و نظام اسلامی را در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با تربیت نیروهای متخصص و متعهد کمک کنیم و این امر فقط با تکیه بر جوانان و آینده‌سازان انقلاب اسلامی و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری میسر می‌شود.

قدیانلو تصریح کرد: جایگاه والای تعلیم و تربیت در اسلام از روایات و احادیث امامان معصوم آشکار است چنان چه حضرت علی(ع) می‌فرمایند، «هر کس به من کلمه‌ای بیاموزد مرا بنده خویش ساخته است».

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با مؤلفه‌های فرهنگی، جهل، بی‌سوادی و بی‌خبری را از جامعه ظلمت زده آن روز برداشت و روشنایی و معرفت را به جامعه عرضه کرد.

مدیر مرکز یادگیری محلی راه دانش شهر اقبالیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی بصیرت انقلابی و تعهد دینی جامعه را افزایش داد، یادآور شد: امام راحل با نگاه فرهنگی که به انقلاب داشتند، فرمودند ایران را مدرسه کنیم که می‌طلبد مسؤولان در این زمینه گام‌های مؤثر و ارزنده‌ای بردارند.

گفتنی است، در مراسم جشن انقلاب مریم اصلاح‌کن‌ها مدیر نهضت سوادآموزی ناحیه یک، مسؤولان آموزش و پرورش و سوادآموزان هم حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار