کد خبر: ۳۷۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 07 February 2017
به گزارش تابناک یزد،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق از افتتاح نمایشگاه محصولات تولید بانوان محلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در این شهرخبر داد.
سرهنگ پاسدار رضا جمالی  ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت:این نمایشگاه، تولیدات اقتصاد مقاومتی را که توسط پایگاه مقاومت شهری و روستایی شهرستان بافق تهیه شده به نمایش گذاشته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: این نمایشگاه شامل 12 غرفه از تولیدات و توانمندی بانوان شهری و روستایی شامل محصولات لبنی،انواع و اقسام ترشیجات، عرقیجات، صنایع دستی و هنری است که با 20 درصد تخفیف و کیفیت مرغوب عرضه می شود.
جمالی مدت زمان این نمایشگاه را تا 21 بهمن عنوان و یادآور شد: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاهها بافق صبح و عصر برای علاقمندان دایر است و در صورت استقبال شهروندان، این زمان تمدید می شود.
زنان بافقی با استفاده از الیاف درخت خرما محصولاتی نظیر بادبزن، پادری، حصیر، کلاه و سایر محصولات حصیری و همچنین تولیدات لبنی و ترشیجات و عرقیجات و دارو های گیاهی نقش مهمی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا می کنند.
سه واحد تولید قارچ ، پرورش مرغ بومی و تولید و جمع آوری شیر، از صنایع خرد اقتصاد مقاومتی این شهرستان است که در سالجاری به بهره برداری رسید.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت درفاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار