هفتمین روز دهه مبارک فجر
همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، اولین آزمایشگاه دانش‌آموزی زیست‌فناوری خوزستان و هفت طرح بهداتشی و درمانی در بیمارستان امام خمینی اهواز به بهره برداری رسید
کد خبر: ۳۷۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 06 February 2017
معاون اجتماعی و سیاسی استانداری خوزستاندر حاشیه افتتاح این طرح گفت: این آزمایشگاه تخصصی دانش‌آموزی زیست‌فناوری با اعتبار یکصد و 20 میلیون تومان در مرکز پژوهش‌سرای غدیر این ناحیه یک آموزش و پرورش کلانشهر اهواز به بهره برداری رسید.

علی حسین حسین زاده اظهار کرد: دانش‌آموزان در این آزمایشگاه مباحث درسی خود در زمینه زیست‌فناوری و ژنتیک را دنبال خواهند کرد و با استفاده از تجهیزات نوین آزمایشگاهی و ابزارهای آموزشی این آزمایشگاه با مبانی علمی دروس خود در زمینه‌های زیست‌فناوری و ژنتیک آشنا می‌شوند.

همچنین امروز، هفت طرح  بهداشتی و درمانی در مرکز آموزشی، درمانی امام خمینی(ره) اهواز به بهره برداری رسید.

رئیس مرکز آموزشی، درمانی امام خمینی(ره) اهواز  در حاشیه افتتاح این طرحها گفت: بهسازی بخش های ERCP، گام نخست بخش ارتوپدی، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی عروق کرونر قلب، رادیولوژی درمانگاه تخصصی و سلف سرویس این مکز از جمله این طرحها هستند.

کامبیز معصومی افزود: احداث اتاق تست خواب ریه و اورژانس موقت چشم نیز در بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز در این روز بهره برداری شد.

منبع: تابناک
برچسب ها: کامبیز معصومی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار