معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:
در سال‌های گذشته نرخ رشد اقتصادی کشور به دلیل اعمال تحریم‌ها منفی بود اما خوشبختانه سایه شوم این تحریم‌ها از سر ملت ایران برداشته شده و تلاش می‌کنیم که رشد توسعه را در کشور دوچندان کنیم
کد خبر: ۳۷۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ 04 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان؛محمد شریعتمداری در مراسم افتتاح خبرگزاری صدا و سیمای مرکز لرستان با بیان اینکه عصر حاضر، عصر انفجار اطلاعات است، اظهار کرد: دولت برای توسعه فضای ارتباطات گام‌های گسترده‌ای برداشته و در حوزه IT، IC، افزایش پهنای باند و... کارهای ارزشمندی انجام داده است.

وی با اشاره به نقش و اثر رسانه‌های همراه انقلاب، اضافه کرد: این رسانه‌ها کاری شبیه مجاهدت‌های جبهه‌های جنگ انجام می‌دهند.

امروزه عده‌ای سعی دارند امید را از ملت ایران بگیرند و رسانه‌های همراه انقلاب در این بین سعی به از بین بردن یأس و توسعه امید در جامعه دارند.

شریعتمداری ادامه داد: بزرگترین خیانت به یک کشور گرفتن امید از آن است و ایجاد شرایط مناسب برای کار و تلاش و افزایش امید در جامعه وظیفه رسانه‌های همراه دولت است.

معاون اجرایی رئیس جمهور یادآور شد: در حال حاضر همکاری خوبی بین دولت و صدا و سیما شکل گرفته است. صدا و سیما باید انعکاس دهنده خدمات دولت به مردم برای ایجاد امید در بین آنان باشد. 

 


وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته نرخ رشد اقتصادی کشور به دلیل اعمال تحریم‌ها منفی بود اما خوشبختانه سایه شوم این تحریم‌ها از سر ملت ایران برداشته شده و تلاش می‌کنیم که رشد توسعه را در کشور دوچندان کنیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: سالانه باید 700 هزار شغل در کشور ایجاد شود و این در حالیست که سالانه یک میلیون و 200 هزار نفر ورودی به بازار کار داریم که باید برای آنها شغل ایجاد شود و جوابگوی مردم بودن در این خصوص کار دشواری است.

وی ادامه داد: در سال جاری 17 هزار شغل در لرستان ایجاد شده و قرار است تا پایان سال 25 هزار فرصت شغلی در این استان به وجود آید.

شریعتمداری یادآور شد: تاکنون 93 درصد مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لرستان پرداخت شده است و مابقی آن در ماه‌های آتی پرداخت خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: تا پایان دهه فجر 100 درصد منابع موردنیاز برای اجرای همه پروژه‌هایی که در سفر رئیس جمهور به استان لرستان داشته پرداخت خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار