مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران روز جمعه از اسکان پنج هزار و 320 مسافر در راه مانده محور هراز و فیروزکوه از شب گذشته تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۳۷۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 03 February 2017
حسین کتابدار با اشاره به اقدامات امدادی انجام شده از شب گذشته تاکنون در محور مسدود شده هراز و فیروزکوه به دلیل کولاک شدید و برف افزود: از شب گذشته تاکنون هلال احمر استان به بیش از 9 هزار و 800 مسافر در این محدوده امدادرسانی کرده و بیش از 5 هزار نفر از این تعداد نیز در مکان های تعیین شده اسکان داده شدند.
وی اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده، مسافران در راه مانده محور هراز در مجتمع برف شرکت نفت و محور فیروزکوه نیز در مدارس و مساجد اسکان داده شدد.
این مقام مسئول همچنین به مصدومیت 2 نفر از مسافران در راه مانده اشاره کرد و گفت: این دو مصدوم به مراکز درمانی منطقه انتقال داده شدند.
به گفته کتابدار، همچنین نیروهای امدادی مستقر در محل 27 مسافران مصدوم در راه مانده را نیز به صورت سرپایی مداوا کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در ادامه به توزیع 4 هزار و 500 بسته غذایی و 2 هزار و 700 تخته پتو در شب گذشته بین مسافران در راه مانده اشاره کرد و افزود: شب گذشته و صبح امروز نیروهای هلال احمر بیش از 940 خودرو را مانده در میان برف محور را خارج کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: هم اکنون 18 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی و 104 نیروی داوطلب با حضور در محور فیروزکوه، مشغول خدمت رسانی به مسافران هستند.
با توجه به بارش شدید برف و کولاک از عصر دیروز(پنجشنبه) در دماوند و همچنین سقوط بهمن، جاده هراز و فیروزکوه در محدوده رودهن - مبارک آباد تا امامزاده هاشم(ع) - مسدود شد.
همچنین محور فیروزکوه به تهران نیز به دلیل بارش بارف و کولاک شدید نیز شب گذشته تا بامداد امروز مسدود بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار