نماینده سابق تهران در مجلس:
نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار رهبری و مردم معامله با کدخداست و کدخدا اگر می‌خواست مشکلات را حل کند این همه جنایت در جهان نمی‌کرد.
کد خبر: ۳۷۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سردار اسماعیل کوثری در مراسم ویژه خط امام که در مسجد جامع المهدی مینودر برگزار شد، با تبریک به مناسبت ایام خجسته دهه فجر اظهار داشت: روز 12 بهمن ماه یک روز خاص در دهه فجر است که حضرت امام(ره) بعد از 14 سال که با توطئه ساواک و استخبارات عراق(زندان‌های مخوف ساواک عراق) در تبعید بود، به میهن بازگشت.

وی با بیان اینکه ساواک با طراحی تبعید هدف خُردکردن شخصیت امام را داشت، ادامه داد: تصور آن‌ها این بود وقتی که امام زیبایی‌های فرانسه را ببیند، می‌توانند آن طور که خود می‌خواهند، کشور را هدایت کنند اما ساواک امام را نمی‌شناختند و امام، رهبری و هدایت مردم را از همان نوفل لوشاتو انجام می‌داد.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با مصاحبه امام در هواپیما هنگام ورود به ایران که فرمود، هیچ احساسی ندارم، برخی سیاست‌مداران گمان کردند این مرد سیاست بلد نیست حال آنکه ایشان با انتخاب شعار نه شرقی نه غربی از متن کلام خدا اوضاع کشور را به خوبی به پیش برد.

کوثری خاطرنشان کرد: امام(ره) با اینکه به ظاهر قدرت و تجهیزات و امکاناتی نداشت به دلیل یقین به قدرت لایزال الهی، استقامت، ایستادگی صادقانه و خالصانه در راه خدا بر ابرقدرت‌ها پیروز شد و شعار نه شرقی نه غربی را تحقق بخشید.

وی با اشاره به این نکته که باید به ملت ایران احسنت گفت و نمره بیست به آنان داد که به صحنه آمده و ایستادگی کردند، تشریح کرد: تقویت ارتش طاغوت توسط آمریکا برای حفظ اسرائیل و تسلط بر چهار کشور نفت‌خیز منطقه بود که بیش از 69 درصد انرژی فسیلی جهان را در اختیار داشتند.

فرمانده سابق لشکر 27 محمدرسول‌الله(ص) اذعان کرد: تاریخ همیشه عرصه تقابل حق و باطل و دنیاپرستی و خداپرستی بوده است که امام خمینی(ره) به تنهایی در مقابل باطل ایستاد، انقلاب را به پیروزی رساند و بعد از چهارده قرن اسلام ناب محمدی را به دنیا معرفی کرد.

* امام(ره) مثل کوه در برابر دشمن ایستاد

کوثری با بیان اینکه استقبال پنج میلیون نفری و بدرقه 10 میلیون نفری امام(ره) به هنگام فوت در طول تاریخ بی‌سابقه است، اضافه کرد: تفاوت انقلاب اسلامی با انقلاب‌های دیگر در این است و این انقلاب به معنای واقعی وابسته به خداست که رهبر کبیر آن در بغل کاخ نیاوران در جماران زندگی می‌کرد، روحیه دنیادوستی نداشت و مقام معظم رهبری هم، چنین است.

وی گفت: با پیروزی انقلاب فشارهای بسیاری علیه جمهوری اسلامی بود که امام(ره) مثل کوه در برابر دشمن ایستاد و فرمود، چنان سیلی به صدام می‌زنیم که نفهمد از کجا خورده که همین طور هم شد و این به دلیل عدم شناخت دشمن از رهبری و مردم و حماقت آن‌ها است.

نماینده مردم تهران در دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبری و مردم دو عامل پیروزی و استمرار انقلاب هستند، تصریح کرد: جایگاه ولایت دقیقاً استمرار جایگاه پیامبر و ائمه معصومین(ع) است که بدون شک صحبت‌های باصلابت امام نشان از این پشتوانه محکم داشت و هم اکنون هم سیاست‌های امام راحل بر همان اساس در حال ادامه‌یابی است.

کوثری با اشاره به این امر که اساس انقلاب همچون حکومت امام علی(ع) بر چهار محور عدالت، امنیت، رفاهت (معیشت مردم) و تعلیم و تعلم استوار است، افزود: علاوه بر رهبری و مردم، عامل سوم کارگزاران جمهوری اسلامی هستند که بعضی خواص متأسفانه در مسیر کم آورده و مسیر را گم می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: داعش با دلارهای عربستان و گفتار علمای وهابیت، سیاست‌های آمریکا، اسرائیل و آموزش ترکیه و برخی کشورهای عرب به نام درست کردن یک حکومت خلیفه‌ای پدید آمد که هدف اصلی این گروهک تجزیه سوریه و عراق برای جلوگیری از فشار به اسرائیل و در نهایت حمله به ایران بود که با درایت و تدبیر دقیق رهبری جلو این امر گرفته شد.

* اخم به کشور روش مناسبی نیست

فرمانده سابق لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) با بیان اینکه سیاست‌های جمهوری اسلامی برگرفته از بطن انقلاب بوده و اما مشکلاتی در اجرا از سوی برخی مسؤولان است، تشریح کرد: در مجلس قبل و در کمیسیون امنیت ملی تذکر داده بودیم که دیپلماسی لبخند به دشمن و اخم به کشور روش مناسبی نیست و انتظار رهبری و مردم معامله با خدا است نه کدخدا، چراکه اگر کدخدا می‌خواست مشکلات را حل کند، این همه جنایت در جهان نمی‌کرد.

کوثری اذعان کرد: دادن تسهیلات 10 میلیونی برای ازدواج بر پرداخت وام یک هزار میلیاردی اولویت دارد چراکه در مقابل ظالم ایستادن و خدمتگزاری به مظلوم رسالت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و امام فرمود، مردم و پابرهنه‌ها صاحب انقلاب هستند.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اوضاع کشور در زمان امیرالمؤمنین(ع) هم عالی نبود و کارگزاران به برخی فرمایشات مولا گوش فرا نمی‌دادند، ادامه داد: مسؤولان و به ویژه مجریان باید بدانند که حرف ولی فقیه برای خود نیست و تلاش را باید در چهار محور ذکر شده یعنی عدالت، امنیت، رفاهت و تعلیم و تعلم بالا ببرند.

کوثری در پایان با بیان اینکه قطع کردن دست دزدان داخلی همچون دشمنان خارجی هوشیاری و هوشمندی مسؤولان را می طلبد، گفت: امام راحل فرمودند، قرن آینده قرن اسلام است و اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک ذلت می کشاند و امیدواریم پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار