با مشارکت و همکاری به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) برگزار می شود؛
دومين همايش ملي كتاب و نشر توسط موسسه جهاد فرهنگی حکمت و تحت حمایت سیویلیکا با حمايت هاي معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ، باغ كتاب تهران و با مشارکت و همکاری به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) برگزار خواهد شد. ب
کد خبر: ۳۷۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹ 31 January 2017
به  گزارش تابناک رضوی، این همایش ۲۴ بهمن با محوريت «بازاريابي، تبليغات و اطلاع رساني در صنعت نشر» و «نظام آموزش و پرورش و كتابخواني» با حضور جمعی از علاقمندان و صاحبنظران برگزار می شود.
«به نشر» با بهره مندي از پيشينه تخصصي قريب نيم قرن در حوزه نشر كتاب و در مسير رسالت خود و به عنوان ناشر تخصصي آثار فاخر معنوي و سيره معصومين (ع)، خاصه فرهنگ رضوي، و به منظور همكاري در ترويج كتاب و كتابخواني و تبادل تجربيات صاحب نظران عرصه نشر، در برگزاري دومين همايش ملي كتاب و نشر، مشاركت مي كند.
اين همكاري از ابتداي بهمن ماه جاري و با عقد تفاهمنامه اي بين مؤسسه به نشر و مجري اين همايش (مؤسسه جهاد فرهنگي حكمت) اجرايي گرديد.
لازم به ذکر است با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد
شاخص‏ها، راهبردها و الزامات «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» ، نسبت میان اقتصاد مقاومتی و «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی»، رسانه‎های جمعی و «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» ، رسانه‎های نوین و «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر و تاثیر و تاثر «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صادرات کتاب از مهم ترین موضوعات محور نخست این همایش است.
نقش خانواده به عنوان یکی از ارکان نظام آموزش و پرورش درکتابخوانی کودکان و نوجوانان، نقش معلمان و کادر اجرایی مدارس و کتابدار در کتابخوانی دانش آموزان،برنامه ­های جنبی مدارس و تاثیر آنها بر کتابخوانی، راهکارهای افزایش کتابخوانی در مدارس نیز از مهم ترین موضوعات محور دوم این همایش است.
در تمامی محورها، پژوهش و تحقیق در خصوص شاخص‎ها وسنجه‎ها، آسیب‎شناسی، الگویابی وارائه الگوی بومی و ارائه راهکار و راهبرد بومی و مناسب از اولویت و اهمیت برخوردار است.
گفتنی است اطلاعات بيشتر درباره اين همايش در پایگاه اینترنتی http://icbp.ir/fa موجود است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار