به گفته جانشين فرماندهی نيروی انتظامی استان همدان سارقان مسلح طلا فروشی در همدان به دام قانون افتادند.
کد خبر: ۳۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 20 May 2015

جانشين فرماندهی نيروی انتظامی استان همدان از به دام قانون افتادن سارقان مسلح طلا فروشی و مسجل شدن اعتياد راننده سانتافه كه چند روز قبل موجب شهادت يك سرباز نيروی انتظامی در همدان شد خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی اصغر خرم رویی از دستگیری سارقان سرقت مسلحانه یك باب مغازه طلا فروشی در همدان خبر داد.

وی با اشاره به اینكه در دهم اردیبهشت سالجاری شاهد سرقت مسلحانه در منطقه حصار همدان بودیم، عنوان كرد: یكی از سارقان با هوشیاری مردم در محل دستگیر و با پیگیری و تحقیقات در مدت ۱۵ روز سه نفر دیگر نیز كه از صحنه گریخته بودند به دست قانون افتادند و طلاهای دزدیده شده نیز به صاحبان آنها بازگشت داده شد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه همدان در حوزه كشف یكی از برترین ها در كشور است، ادامه داد: این افراد با یكدیگر نسبت فامیلی داشته و با سرقت یك موتور سیكلت اقدام به این كار می کند که با دستگیری آنان بخشی از نگرانی ها رفع شد.

خرم رویی همچنین از كشف ۷۸ كیلوگرم تریاك در همدان در یكی از ورودی های شهر خبر داد و افزود: این محموله توقیف و دو نفر دستگیر شدند.

وی همچنین در خصوص سانحه رانندگی جمعه گذشته و شهادت یكی از همكاران این نیرو در این رویداد در همدان، گفت: اعتیاد به مواد مخدر راننده سانتافه مسجل شده و مابقی موارد در خصوص حال روحی و جسمی وی در حال بررسی است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان اظهار داشت: در این حادثه شدت جراحات وارده به سرباز نیروی انتظامی به حدی بود كه پزشكان علی رغم همه تلاش خود نتوانستند وی را از مرگ نجات دهند.

خرم رویی با تاكید بر لزوم توجه مسئولان شهری در شورای ترافیك به موضوع محدودیت ها در برگزاری چنین مراسمی افزود: حمایت های جانبی نیز باید در این خصوص از نهادهای ذی ربط انجام گیرد.

وی اظهار داشت: سرباز كشته شده در این سانحه از نظر نیروی انتظامی شهید در نظر گرفته می شود چرا كه در حین ماموریت به شهادت رسیده ولی تعاریف بنیاد شهید از این موضوعی كمی متفاوت است.

گفتنی است جمعه گذشته و در ساعت برپایی نماز جمعه یک راننده بی احتیاط بدون توجه به قرار گرفتن موانع و مسدود بودن خیابان پاسداران همدان که محل برگزاری نماز جمعه است، با سرعت بالا وارد خیابان شد و متاسفانه علاوه بر برخورد با تیرچراغ برق و سپس برخورد با دو دستگاه پراید سه نفر را راهی بیمارستان کرد که یکی از این افراد جان خود را ازدست داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار