مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه برنامه‌های دهه فجر بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۶۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 30 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی بسیج، شکوفه یعقوبی در مورد برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: تنوع برنامه در سال جاری برای نمایش جلوه‌های انقلاب باعث ایجاد 70 عنوان برنامه  شده که توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های خواهر در استان کرمانشاه برگزار می‌شوند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با اشاره به اینکه بیشتر برنامه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که رنگ مردمی در کنار بومی و محلی بودن به خود بگیرند گفت: دهه فجر زمان مناسبی برای انتقال ارزشهای انقلاب به نسل جوان است تا از دستاوردهای نظام به درستی مراقبت و جامه عمل پوشانده شود.

وی شاخص‌ترین برنامه دهه فجر را بعد از فضاسازی و رنگ و بوی انقلابی به پایگاه‌ها، برگزاری جشنواره غذا و هنرهای سنتی استان دانست و گفت: برپایی نشستهای روشنگری و بصیرتی متعدد در این دهه برای تبیین و تاکید بر معیارهای انتخاب اصلح و حضور حداکثری در انتخابات پیش رو نیز از اهم برنامه‌ها است.

یعقوبی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر ایام‌الله دهه فجر اندیشیده شده است و برنامه دیگر شامل، برگزاری چندین یادواره شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده شهدای زن استان، برگزاری محافل انس با قرآن، مسابقات ورزشی و علمی متعدد، جشن گرامیداشت دهه فجر در سطح پایگاه‌ها، غباررویی مزار شهدا، شرکت در نماز جمعه و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری است.

این مسئول برحضور حداکثری زنان استان کرمانشاه در راهپیمایی 22 بهمن تاکید و بیان کرد: زنان حماسه‌ساز و همیشه در صحنه این استان بر تاریخ این سرزمین ماندگارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار