فدراسیون دوچرخه‌سواری در حالی فهرست 16 دوچرخه‌سوار برای حضور در اردوی تیم ملی در بخش کوهستان را اعلام کرده است که نام 2 ورزشکار قمی در این فهرست به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۳۶۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶ 30 January 2017
به گزارش تابناک قم، «پریموث استرانچار»، مربی اسلوونیایی تیم ملی دوچرخه‌سواری، اردوی تیم ملی را برای حضور در مسابقه‌های قهرمانی آسیا تشکیل داده است و دوچرخه‌سواری قم، در این اردو 2 نماینده خواهد داشت. 

«سیدعلی ایزدی» و «سجاد طاهری» دوچرخه‌سوارانی هستند که تا اواخر بهمن در اردوی تیم ملی در تهران حضور خواهند داشت. این برای نخستین بار نیست که قم در ترکیب تیم ملی دوچرخه‌سواری کراس کانتری نماینده دارد. سجاد طاهری پیش از این نیز به تیم ملی فراخوانده شده بود و اکنون تعداد نمایندگان قم در اردوی ملی افزایش یافته است.

محمدکاظم حججی، رئیس هیأت دوچرخه‌سواری قم، نیز پیش از این به عنوان سرپرست تیم ملی دوچرخه‌سواری کراس کانتری را در مسابقه‌های قهرمانی آسیا در تایلند همراهی کرده بود. به طور تقریبی 90 درصد فعالیت‌های رشته دوچرخه‌سواری در قم به بخش کوهستان مرتبط است و دوچرخه‌سواری قم در بخش جاده فعالیت محدودی دارد. 

وجود پیست‌های مناسب فعالیت در بخش کوهستان از یک‌سو و هزینه بالای خرید دوچرخه و دشواری تمرین در بخش جاده از جمله دلایل پیش گرفتن دوچرخه‌سواری کوهستان بر جاده در قم عنوان می‌شود. 

علیرضا تنباکویی، ستاره دوچرخه‌سواری قم، در بخش جاده نیز مدتی است تمرین‌های خود را کنار گذاشته است و دوچرخه‌سواری قم در بخش جاده عملاً ستاره شایان توجهی ندارد و نگاه خود را به افراد جوان خود در کراس کانتری دوخته است.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار