مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم:
مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم با تاكيد بر اينكه تمام بوستان‌هاي ناايمن شهر ايمن‌سازي شده است، گفت: در حال حاضر هيچ عرصه ناايمن در شهر قم وجود ندارد.
کد خبر: ۳۶۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۶ 30 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به پیگیری ساماندهی و بهسازی آب‌نماهای غیرفعال شهر گفت: تعداد کل آب‌نماهای شهر ۱۶۳ مورد است که ۱۲۷ مورد نا ایمن و غیرفعال بوده‌اند و پس از دستور شهردار پنج پیمانکار برای این کار انتخاب شده و تا امروز ۵۵ آب‌نما به طور کامل ساماندهی و تحویل شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه ۹۱ آب‌نما تا پایان سال ساماندهی و ایمن سازی خواهد شد، افزود: ۳۶ آب‌نما نیز در اوایل سال آینده ساماندهی و ایمن سازی خواهند شد.

جوادیان با بیان اینکه ۷۰ درصد آب‌نماهای شهر به صورت شناور و کف‌کش بوده است، گفت: این مدل بسیار خطرساز است که با استفاده از موارد ایمنی آنها را اصلاح کرده‌ایم.

وی با اشاره به ایمن‌سازی تاسیسات برقی و روشنایی بیان کرد: ۲۸۰ پروژه ناایمن در شهر قم اعم از پارک، میدان و... داشتیم و ۱۶۱ مورد انجام شده و ۶۹ مورد دیگر نیز تا پایان سال ساماندهی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه شهرداری اعتبارات بسیار خوبی برای ایمن‌سازی بوستان‌های شهر قم اختصاص داده است، گفت: در این زمینه مشکلات متعددی در شهر وجود داشت و خطرات متعددی شهروندان قم را تهدید می‌کرد اما در حال حاضر به وضعیت بسیار مطلوبی در این بخش رسیده‌ایم.

جوادیان با تاکید بر اینکه تمام بوستان‌های ناایمن شهر ایمن‌سازی شده است، تصریح کرد: در حال حاضر هیچ عرصه ناایمن در شهر قم وجود ندارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار