در بهار آزادی؛
مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در دهه فجر امسال، 18 روستای خوشاب با جمعيتي معادل چهار هزار و 426 خانوار به شبکه سراسري گاز كشور متصل می‌شوند. ب
کد خبر: ۳۶۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 29 January 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید حمید فانی درباره تداوم طرح‌هاي گازرسانی به روستا‌هاي استان اظهار كرد: با توكل بر خداوند متعال و همت و تلاش شبانه روزي كاركنان شركت گاز خراسان رضوي، 18 روستای بخش مشكان، سلطان آباد و مركزي از توابع شهرستان خوشاب استان را در دهه فجر امسال به شبكه گاز سراسري متصل خواهيم كرد.
وی افزود: اين روستا‌ها شامل مشكان، دهنه شور، نظرآباد، عادل آباد، ينگ، دهني، ترخاص، سراجه، فوجي، زرقي، روكي، طالبي، نورآباد، بلقان آباد، سوزنده، سيدآباد، خوشاب و رباط جز بخش مشكان، سلطان آباد و مركزي شهرستان خوشاب می‌شود.
فانی با بيان اين مطلب كه اتمام این پروژه‌ها با بهره‌گیری از محل منابع مالی داخلی شركت گاز خراسان رضوي بوده، عنوان کرد: برای گازرسانی به این 18 روستا، 121 میلیارد و 118 میلیون ریال هزینه شده است.
مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوي با اشاره به اتمام يكساله اين پروژه خاطرنشان كرد: چهار هزار و 426 خانوار در اين روستاها سکونت دارند و امیدواریم بتوانیم با افزايش ضريب نفوذ گاز در بخش روستايي قدمي موثر در راستاي رشد و توسعه استان برداريم.
وی اضافه كرد: توزيع متوازن گازطبيعي، جهاد خدمت‌رساني و محرومیت زدايي از جمله دغدغه‌های جدي مديران و مسئولان شركت گاز است و بر آن هستيم تا با حمایت‌های دولت تدبير و اميد و هم دلی مردم، طي چند سال آينده همه روستاهاي واجد شرايط استان را از نعمت گاز طبيعي برخوردار كنيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار