معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان عنوان کرد؛
از مردم استان بابت مشکلاتی که به دنبال وقوع پدیده گرد وخاک ایجاد و موجب آزار آن‌ها شد، صمیمانه عذرخواهی می کنیم
کد خبر: ۳۶۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 29 January 2017
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: از مردم استان بابت مشکلاتی که به دنبال وقوع پدیده گرد وخاک ایجاد و موجب آزار آن‌ها شد، صمیمانه عذرخواهی می کنیم.

دکتر علی حسین حسین زاده در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار شبانگاهی ساعت 21 در خصوص آخرین وضعیت رفع قطعی آب و خطوط برق اهواز، اظهار کرد: از ساعات اولیه صبح امروز(9 بهمن ماه) برق 35 پست برق که شامل 9 پست اصلی و 26پست فرعی بود قطع شد. از ساعت 16 این پست های برق با تعمیرات اساسی یک به یک وارد مدار شدند. خوشبختانه در حال حاضر در سطح استان با مشکل قطعی برق مواجه نیستیم.

وی افزود: متاسفانه به علت قطعی خطوط برق در صبح امروز، آب منازل نیز که از طریق تصفیه خانه ها تامین می شد، قطع شد و مشکل را در شهر اهواز دوچندان کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: از ساعت 17 و پس از وصل شدن برق پست‌های اصلی برق، تصفیه خانه مجددا فعال و آب وارد شبکه توزیع در سطح شهر شد. با این وجود وصل مجدد آب در مناطق دور دست تر زمان می‌برد.

حسین زاده ادامه داد: در حال حاضر آب بیش از 50 تا 60 درصد شهر اهواز وصل شده است.

وی با اشاره به بهبود وضعیت هوا در شهرهایی که روز گذشته با هجوم طوفان گرد و خاک مواجه شده بودند، گفت: در حال حاضر از نظر وضعیت هوای این شهرها مشکل خاصی نداریم. غلظت روز گذشته پدیده گرد و خاک  بی سابقه بود و مشکلات فراوانی را ایجاد کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد:  بابت رنجی که به علت این مشکلات به مردم وارد شد، از مردم استان صمیمانه عذر خواهی می کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار