سرپرست بانک شهر منطقه 7 قزوین خبر داد
سرپرست بانک شهر منطقه 7 قزوین گفت: از ابتدای سال تا دی ماه سال جاری در این منطقه، 6 هزار و 900 فقره تسهیلات پرداخت شده در قالب تسهیلات ازدواج، مسکن، واحدهای تولیدی و صنعتی و غیره پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۶۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سعید نوری در نشست خبری که با حضور رئیس هیأت عامل بانک شهر استان قزوین و سرپرست بانک شهر منطقه هفت قزوین ظهر امروز در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: سرپرستی منطقه هفت بانک شهر کشور به عهده مسؤولان بانک شهر استان قزوین است که در ابتدا پنج استان قزوین، گیلان، همدان، کرمانشاه و کردستان به سرپرستی این استان آغاز به کار کرده است.

وی افزود: در سال‌های آتی سرپرستی بانک‌های زنجان و ایلام هم به سرپرستی استان قزوین واگذار شد و در حال حاضر هفت استان کشور زیرنظر منطقه هفت فعالیت می‌کند.

سرپرست بانک شهر منطقه هفت قزوین با بیان اینکه بانک شهر در استان قزوین 157 نفر کارمند دارد، بیان کرد: این افراد در 15 شعبه و 10 باجه که در این استان وجود دارد به مردم خدمات ارائه می‌کنند تا بتوانند رضایت مردم استان را جلب کنند.

این مسؤول تصریح کرد: تمام اقداماتی که در یک شعبه عادی صورت می‌گیرد، در شعبات مجازی بانک شهر که در استان قزوین وجود دارد، خدمات شایسته را به مردم استان قزوین ارائه می‌دهد چراکه به دلیل مناسب بودن مکان شعبات مجازی مردم بیشتر تمایل به استفاده از این شعبات را دارند.نوری با اشاره به اینکه بانک شهر در زمینه بانکداری مجازی پیشتاز بوده عنوان کرد: بانک شهر در زمینه بانکداری الکترونیک، 52 شعبه مجازی در استان قزوین دارد که 147 باجه و دو هزار و 177 دستگاه کارت‌خوان در این شعبات به مردم استان خدمات ارائه می‌دهند.

سرپرست بانک شهر منطقه هفت قزوین با اشاره به رسالت بانک شهر مطرح کرد: هدف اصلی این بانک جمع‌آوری منابع مردمی و اختصاص این منابع برای رفاه حال عموم مردم است.

نوری به برخی پروژه‌ها که بانک شهر در انجام آن‌ها مشارکت داشته است، اشاره کرد و گفت: پروژه پل شهدای 9 دی، تأمین مالی تجهیزات آتش‌نشانی، تأمین مالی هتل شهرداری و تأمین مالی چند پروژه دیگر با مشارکت و تأمین مالی این بانک در استان قزوین انجام شده و یا در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا دی ماه سال جاری در منطقه هفت کشور، 6 هزار و 900 فقره تسهیلات پرداخت شده است، اضافه کرد: این تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، مسکن، واحدهای تولیدی و صنعتی و غیره بوده که بالغ بر سه هزار میلیارد ریال تسهیلات به مردم پرداخت شده است.

گفتنی است در این نشست خبری رؤسای چهار شعبه بانک شهر قزوین هم حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار