در پی بارش برف طی ۲ روز گذشته؛
کرمانشاه- مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از افزایش ۱.۵ میلیون متر مکعبی مصرف گاز توسط کرمانشاهیان طی بارش های ۲ روز اخیر خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 28 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر،سیروس شهبازی در خصوص مشکلات احتمالی شبکه گاز استان در پی بارش های اخیر گفت: خوشبختانه طی دو روز گذشته و امروز مشکلی در زمینه گاز رسانی استان نداشته ایم و جریان پایدار گاز در همه نقاط، شهرها و روستاهای استان برقرار بوده است.

وی وضعیت موجود را از نظر گاز رسانی مطلوب ارزیابی کرد و افزود: طی این مدت هم همکاران ما تمام تلاششان را برای گاز رسانی مناسب به مردم استان انجام داده اند و هم خوشبختانه شاهد همراهی مردم استان در این زمینه و استفاده بهینه از گاز بوده ایم.

مدیرعامل شرکت گاز رسانی استان کرمانشاه تاکید کرد: به حمد الله هیچ مشکلی در زمینه گاز مصرفی مردم نداشته ایم.

وی در پاسخ به اینکه طی این مدت افزایش مصرف گاز در استان اتفاق افتاده است یا نه؟ گفت: طبیعتا با توجه به برودت هوا افزایش مصرف رخ داده و در این ۲ روز به نسبت هفته گذشته حدود ۱.۵ میلیون متر مکعب افزایش مصرف گاز را در استان شاهد بوده ایم.

شهبازی تصریح کرد: مردم استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ میلیون متر مکعب گاز مصرف کرده اند و این میزان طی هفته گذشته ۱۰.۵ میلیون متر مکعب بود.

**افزایش ۲۰ درصدی مصرف گاز طی امسال نسبت به سال قبل

مدیرعامل شرکت گاز رسانی استان کرمانشاه در قیاس میزان گاز مصرفی استان در فصل بارش نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: حدود ۲۰ درصد افزایش مصرف را نسبت به سال گذشته شاهد بوده ایم که البته بخشی از آن به افزایش میزان مشترکین بر می گردد.

وی تصریح کرد: امسال ۲۰ هزار مشترک نسبت به تعداد مشترکین سال گذشته افزایش داشته ایم و به نسبت میزان گاز مصرفی نیز طبیعتا افزایش می یابد. بخش دیگر افزایش نیز مربوط به برودت هوا بوده که درصدی میزان مصرف را افزایش می دهد.

شهبازی گفت: میزان مصرف گاز از ابتدای آذر ماه که فصل سرما است تا ابتدای آذر تاکنون (۷۰ روز گذشته) حدود ۸۰۰ میلیون متر مکعب مصرف گاز در استان کرمانشاه داشته ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار