دبیر هفتمین همایش هیات های محوری کشور:
دبیر هفتمین همایش هیات های محوری کشور در قم گفت: دشمن به دنبال تشکیل اجماع علیه جبهه حق است و این اجماع تنها با جدی گرفتن وحدت و هم افزایی در همه ابعاد جبهه حق به ویژه هیات های مذهبی، شکسته می شود.
کد خبر: ۳۶۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳ 26 January 2017
به گزارش تابناک قم، هفتمین همایش هیات های محوری و برگزیده کشور صبح امروز در مجتمع یاوران مهدی در جوار مسجد مقدس جمکران و با شرکت اعضای بیش از 500 هیات محوری گشایش یافت. 

در افتتاحیه این همایش، رحیم آبفروش، با ارائه گزارشی از فعالیت های 6 همایش گذشته اظهار داشت: یکی از موفقیت هایی که با برگزاری این همایش ها و تلاش عزیزان هیات ها به دست آمده است، تثبیت شدن گفتمان انقلاب اسلامی در هیاتهاست و اکنون در سراسر کشور به دنبال هیاتی در طراز انقلاب اسلامی هستند. 

دبیر جامعه ایمانی مشعر افزود: از امروز فراخوان آثار ویدئویی و صوتی هیات اعلام می شود و امیدواریم با حضور پررنگ هیات های کشور، سایتی ویژه برای این فعالیت ایجاد شود. این کاری ویژه است که در صورت خوب اجرا شدن، اثرات خوبی در فضای مجازی خواهد گذارد وسبب ایجاد تغییر مثبت می شود. 

وی خواستار مطالبه گری جدی هیات ها برای مشخص کردن خادمان شهرستانی شد و گفت: خادمان استانی مشخص هستند و خادمان شهرستانی نیز باید بر همین اساس، مشخص شوند و ارتباطات در سطح استان شکل گیرد تا با هم افزایی، انرژی مضاعفی در جبهه حق شکل بگیرد. 

آبفروش بر لزوم وحدت در همه ابعاد جبهه تاکید کرد و خاطر نشان کرد: دشمن در حال ایجاد اجماعی بر علیه جبهه حق است و باید با وحدت مضاعف، این اجماع را از بین ببریم. جلسات هفتگی هیات باید بیشتر جدی گرفته شود زیرا این جلسات هفتگی است که شوق مدام را ایجاد می کند و سبب دور هم جمع شدن اصحاب حق می شوند. 

دبیر جامعه ایمانی مشعر از امضای طوماری در حاشیه این همایش خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و افزود : در این طومار از رهبر معظم انقلاب اسلامی درخواستی دیدار کرده ایم و امیدواریم که هیات های محوری کشور و حتی 5000 هیات زیر مجموعه جامعه ایمانی مشعر توفیق دیدار با ایشان را پیدا کنند. 

وی تصریح کرد: فاطمیه بهترین زمان برگزاری جلسات خانگی است فصل برگزاری روضه های خانگی است و باید از این زمان بهترین استفاده را نمود. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار