فرماندار دهلران از آغاز عملیات گازرسانی به سه روستای تابعه بخش مرکزی این شهرستان همزمان با دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: در این ایام بهره‌برداری از شبکه گاز چند روستا نیز آغاز می‌شود
کد خبر: ۳۶۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 26 January 2017

.

به گزارش تابناک ایلام؛«سید حسینعلی موسوی» در بازدید از روستای «تم‌تم آب» و «فرخ‌آباد جدید» و قدیم از توابع بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر امسال گازرسانی به روستاهای گلسیری، تم‌تم آب و حاضر میل شروع می‌شود.

وی از اتمام طرح گاز رسانی به روستاهای دشت اکبر و پتک دیناروند در دهه فجر امسال نیز خبر داد و افزود: کار اجرای شبکه بین روستایی و نصب علمک در این روستاها با چهار میلیارد و 500 میلیون ریال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

موسوی با اشاره به تکمیل 39 کیلومتر شبکه بین روستایی گاز در روستاهای فرخ آباد قدیم و جدید، شور ماهی و بیات تاکید کرد: برای انجام این طرح بیش از هشت میلیارد ریال هزینه و بیش از 80 علمک نیز نصب شده است و تا پایان سال نیز نصب علمک در این روستاها تکمیل می‌شود.

فرماندار دهلران از شن ریزی و بیس و آسفالت مسیر 2 کیلومتری وروردی روستای فرخ‌آباد پایین نیز خبر داد و یادآور شد: بزودی این مسیر برای تردد روستاییان آماده می‌شود.

وی در بازدید از مراحل اجرایی طرح هادی روستای تم‌تم آب تاکید کرد: امسال یک میلیارد و 220 میلیون ریال برای اجرای این طرح و احداث جوی، جدول گذاری و کانال کشی این روستا هزینه می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار