مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه خبر داد:
مدیرکل روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت:بمناسبت ایام الله دهه فجر امسال با برنامه ریزی های انجام شده اتدارک بیش از 57 برنامه جشن در سازمان جهاد کشاورزی و 54دهستان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 25 January 2017

 

·        به گزارش خبرنگارتابناک، کوروش محرابی جلسه رؤسای کمیته‌های ستاد دهه‌فجر استان که در سالن جلسات اداره کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه برگزار شد،افزود: برنامه‌ دهه‌فجرسال‌جاری از 11 بهمن ماه در قالب کمیته‌های اجرایی، پشتیبانی مالی،‌ورزشی، فرهنگی به همراه کنفرانس خبری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از مهمترین برنامه های یاد شده است.واز 12 بهمن ماه سال‌جاری اکیپ‌های خدمات‌رسانی به روستا اعزام خواهند شد .

·        وی خاطر نشان کرد:در ایام یوم‌الله 22 بهمن در راستای توزیع آرد با قیمت مصوب دولتی و هزینه حمل و نقل رایگان در بین روستاییان و عشایر ،توزیع آب رایگان برای روستاییان و عشیار سراسراستان که سازمان جهاد کشاورزی برعهده دارد.

·        محرابی اظهار داشت: این سازمان حتی به روستاها و عشایر مناطقی همچون استان خوزستان نیز آب‌رسانی انجام می‌دهد.

·        مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی ابراز داشت: انجام فعالیت‌های فرهنگی برای حراست از تغییر کاربری عراضی،‌ انجام کارهای تبلیغی و ترویجی متناسب،توزیع مرغ منجد با قیمت مصوب دولتی در همه مراکز توزیع روستایی،‌ عشایری و شهری در ایام یوم‌الله فجراز دیگر برنامه های سازمان است..

این مسؤول تاکیدکرد: برنامه‌های فرهنگی و خدماتی از جمله اعزام روحانی، پزشک، دامپزشک در سطح روستا و عشایر طی ایام 22 بهمن سال‌جارل و تدارک بنرهای تبلیغی و تهیه یک‌هزار قطعه پرچم کشور برای اهتزار در ادارت تابع سازمان جهاد کشاورزی از مهمترین برنامه های اجرایی در این سازمان خواهد بود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار