در هشتمین روز از گرامیداشت دهه فجر چهار پروژه در شهرستان همدان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴ 08 February 2015

در هشتمین روز از گرامیداشت دهه فجر چهار پروژه در شهرستان همدان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فارس در هشتمین روز از ایام‌الله دهه فجر چهار پروژه با اعتباری بالغ بر 855 میلیون تومان در شهرستان همدان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح واحد گوشتی 2500 قطعه‌ای

پروژه مرغداری 2 هزار و 500 قطعه‌ای با همکاری بخش خصوصی جهاد کشاورزی همدان با مساحت 13 هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان در این مراسم اظهار کرد: این مرغداری که در بخش مرکزی استان قرار داد با مدیریت جهاد کشاورزی برای تولید گوشت سفید مرغی به بهره‌برداری رسید.

جواد رشیدی اظهار داشت: این مرغداری با زیربنای 2 هزار و 499 متر و 2 هزار قطعه شروع به کار کرده که البته ظرفیت 2 هزار و 500 قطعه را نیز دارد.

وی بیان داشت: این مرغداری با سرمایه‌گذاری 5 هزار و 800 میلیون ریال ساخته شده و برای پنج نفر اشتغالزایی کرده است.

بهره‌برداری از پرورشگاه ماهی‌های زینتی «رد لاین»

پرورشگاه ماهی‌های زینتی «رد لاین» امروز در روستای قاسم‌آباد بخش مرکزی به بهره‌برداری رسید، این پرورشگاه با اشتغالزایی برای سه نفر و با همکاری بخش خصوصی و دولتی ساخته شده است.

مقدار سرمایه‌گذاری این طرح یک هزار و 100 میلیون ریال است که 200 میلیون ریال از این سرمایه آورده شخصی مالک است.

ظرفیت اسمی و تولید سالانه این پرورشگاه 60 هزار قطعه است و زیربنای این واحد 80 متر مربع است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان در این مراسم از وجود 25 واحد پرورش ماهی با ظرفیت 2 میلیون و 407 هزار قطعه در شهرستان همدان و 33 واحد با ظرفیت 3 میلیون و 200 هزار قطعه در استان همدان خبر داد.

جواد رشیدی خاطرنشان کرد: در شهرستان همدان 50 نفر از طریق پرورش ماهی‌های زینتی مشغول کار و فعالیت هستند.

افتتاح هفت هزار و سیصد و شصتمین واحد مسکن روستایی در همدان

هفت هزار و سیصد و شصتمین واحد مسکن روستایی در همدان امروز افتتاح شد که همزمان با آن سیزده هزار و نهصد و شصت و سومین جلد سند مالکیت روستایی شهرستان همدان نیز به این خانواده در روستای آبشینه اهدا شد.

مدیر بنیاد مسکن همدان در این مراسم از پرداخت تسهیلات 15 میلیون تومانی به واحدهای روستایی خبر داد و گفت: از نمایندگان همدان در مجلس درخواست داریم نسبت به افزایش این بودجه در مجلس اقدام کنند.

وی از اعطای 134 فقره تسهیلات در روستای آبشینه خبر داد و گفت: 283 میلیون تومان تسهیلات تا پایان سال 92 به این روستا تخصیص داده شده است.

افتتاح پل عابر پیاده کیلومتر 5 محور همدان- ملایر

پل عابر پیاده کیلومتر 5 محور همدان ـ ملایر با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون ریال با هدف ارتقاء ایمنی عبور و مرور در محورهای مواصلاتی با مدیریت اداره حمل و نقل پایانه‌ها به بهره‌برداری رسید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار