مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: نمایندگان دستگاه‌ها در رفع مشکلات حقوقی ایثارگران کوشا بوده اما ایثارگران با برخی مشکلات مواجه‌ هستند که باید راهکارهایی برای برطرف شدن آن اتخاذ شود.
کد خبر: ۳۶۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور در نشست با نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در امور ایثارگران اداره‌کل بنیاد شهید استان قزوین که ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان ایثارگرانی که در دستگاه‌های اجرایی مشغول به فعالیت هستند در خدمات‌رسانی و رفع مشکلات کوشا باشند.

وی افزود: نمایندگان دستگاه‌ها در رفع مشکلات حقوقی ایثارگران کوشا بوده اما ایثارگران با برخی مشکلات مواجه‌ هستند که باید راهکارهایی برای برطرف شدن آن اتخاذ شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در رفع مشکلات و خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران نباید نگاه صنفی داشته باشند، یادآور شد: آن‌ها وقتی با ایثارگران مواجه می‌شوند، رفع مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر را به بنیاد شهید و امور ایثارگران ارجاع می‌دهند.

حقایق‌پور ادامه داد: این موضوع درست نیست و نباید در دستگاه‌های اجرایی به این شیوه عمل شود زیرا اگر امروز در آرامش و امنیت هستیم به برکت رشادت‌ها و ایثارگری‌های خانواده‌های شاهد و ایثارگر است.

این مسؤول تکریم و احترام خانواده‌های شاهد و ایثارگر را امروی ضروری دانست و افزود: همه مسؤولان و کارکنان دستگاه‌ها باید در این راستا همت کرده و کوشا باشند تا بتوانیم زحمات آن‌ها را جبران کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصریح کرد: ایثارگران قبل از اینکه خانواده‌های شاهد و ایثارگر باشند، شهروند بوده و باید خدمات مطلوبی به آن‌ها ارائه شود.

حقایق‌پور گفت: مباحث ترویجی و فرهنگی از مهم‌ترین نیازهای امروز جامعه است و باید فعالیت‌های مؤثری در این راستا صورت گیرد.

وی تشریح کرد: با فعالیت در حوزه‌های فرهنگی و ترویجی می‌توانیم بیشتر مشکلات آحاد جامعه را برطرف کرده و با تحقق این مهم شاهد موفقیت در عرصه‌های مختلف باشیم.

گفتنی است در ادامه این جلسه هر یک از نمایندگان ایثارگر دستگاه‌های اجرایی، مشکلات حقوقی موجود در دستگاه‌ها را مطرح کردند و سعید عندلیبی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم پاسخ‌های لازم را به آن‌ها ارائه کرد.

عدم پرداخت وام مسکن به ایثارگرانی که در گذشته وام دریافت کردند، عدم برگزاری همایش حقوقی برای رابطان ایثارگر به منظور افزایش شناخت آن‌ها از قوانین، عدم یکپارچگی در کمیسیون درصد جانبازی، قوانین موجود در اجرای سهمیه 25 درصد استخدامی، عدم پرداخت حقوق یکسال به خانواده‌های شاهد و ایثارگر از جمله مشکلات موجود در دستگاه‌های اجرایی بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار