عابدی مدیر کل ورزش جوانان استان قم گفت: محسن وزیری با کسب 12 رای از مجموع 14 رای ماخوذه برای 4 سال ریاست هیات کشتی استان را عهده دار شد.
کد خبر: ۳۵۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 11 January 2017
به گزارش تابناک قم، در مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان که به میزبانی سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان صبح امروز با حضور لایق دبیر فدراسیون کشتی، عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضا برگزار شد، محسن وزیری با کسب 12 رای از مجموع 14 رای ماخوذه  برای 4 سال ریاست  هیات کشتی استان را عهده دار شد .از بین 14 رای 2 رای سفید هم به صندوق انداخته شد. 
  
محسن حلوایی و مهدی باقری پیش از آغاز مجمع، از بین نامزدها انصراف دادند. محمد حسنی هم با توجه به حضور نداشتن در این جلسه  بطور خودکار از بین نامزدها کنار رفت. 
  
عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان در پایان این جلسه گفت: افزایش دوره های عملی داوری و مربیگری و استفاده از مربیان سطح اول کشور در کشتی استان با توجه به ظرفیت های موجود میتواند سطح این رشته ورزشی استان را فرا برده و باعث کسب مدال های بیشتری در این رشته بین ورزشکاران باشیم. 
  
وی همچنین یادآور شد: در استان می بایست کشتی آزاد نیز همانند فرنگی پیشرفت کند که نیازمند همت بیشتر رییس جدید هیات می باشد و باید فضای رقابتی بین کشتی گیران آزاد و فرنگی در استان بوجود بیاید. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار