نماینده فوتسال استان قم با صعود سه پله‌ای در جدول رده‌بندی رقابت‌‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عنوان بهترین تیم لیگ ایران را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۳۵۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵ 09 January 2017
به گزارش تابناک قم، در حالی که هفدهمین هفته لیگ برتر فوتسال از روز سه‌شنبه هفته جاری آغاز می‌شود، در هفته سوم از دور برگشت بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ششمین پیروزی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم رقم خورد و این تیم با در دیداری پرگل برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران صعودی سه پله‌ای در جدول رده‌بندی بازی‌ها داشت.

هفتمین پیروزی در هشتمین میهمانی لیگ برای یاسین‌پیشرو

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در هفته شانزدهم رقابت‌‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، هشتمین بازی خارج از خانه خود را در برابر دیدگان تماشاگران علاقمند به فوتسال مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران برگزار کرد و با پیروزی پرگل و سه امتیاز از میدان خارج شد.

شاگردان محمدرضا حیدریان در تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم که به دلیل نتایج ضعیف در نیمه دوم نیم‌فصل نخست لیگ برتر شدیدا افت کرده و جایگاه خود را در بین تیم‌های نیمه بالای جدول از دست داده بودند، از سه بازی دور برگشت تا کنون 6 امتیاز گرفته‌اند.

دومین پیروزی متوالی یاسین‌پیشرو در نیم‌فصل دوم لیگ برتر

یاسینی‌ها بعد از باخت غیر منتظره در هفته نخست دور برگشت در میهمانی تیم فرش‌آراء مشهد و پیروزی قاطع سه بر صفر در دیدار خانگی برابر مقاومت البرز، به دنبال هفتمین برد این فصل خود در فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران را با پنج بر سه شکست دادند.

فوتسالیست‌های تیم یاسین‌پیشرو قم در این بازی حساس یک نیمه را با تساوی دو بر دو برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران به پایان رساندند ولی در نیمه دوم بر گل‌های خود افزودند تا با اختلاف دو گل این بازی را ببرند و با سه امتیاز آن سه پله در جدول صعود کرده و از مکان دهم به رتبه هفتم برسند.

نماینده فوتسال قم با انگیزه بازگشت به جمع تیم‌های بالای جدول در این دیدار عملکرد قابل قبولی داشت و در روزی که شاگردان حیدریان خوب و منطقی بازی می‌کردند نماینده تهران را همانند نیم‌فصل نخست شکست داد تا بهترین تیم هفته شانزدهم لیگ برتر نیز لقب بگیرد.

نصیری‌نیا و مسعودی چهره‌های شاخص یاسین‌ در جمع برترین‌های لیگ

درخشش بازیکنان تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در دو هفته اخیر لیگ برتر فوتسال موجب شده تا در این دو هفته فوتسالیست‌های این تیم در جمع برترین‌های هفته قرار بگیرند، به طوری که در پایان هفته پانزدهم مجتبی نصیری‌نیا سنگربان یاسین‌پیشرو به عنوان یکی از پنج بازیکن برتر هفته معرفی شد.

با پایان دیدارهای هفته سوم از دور برگشت مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نیز یک بازیکن دیگر از تیم یاسین‌پیشرو قم در کنار چهار فوتسالیست‌ دیگر تیم‌ها در تیم منتخب هفته قرار گرفت تا با روحیه‌ای مضاعف نماینده قم را در دیدار خانگی هفته هفدهم مقابل تیم تیم شهروند ساری همراهی کند.

تکرار موفقیت یاسین‌پیشرو در آزمون دانشگاه آزاد

بهترین‌های هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور در حالی معرفی شدند که تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم به لطف تکرار موفقیت نیم‌فصل خود برابر دانشگاه آزاد اسلامی تهران و کسب بهترین نتیجه هفته یعنی برد پنج بر سه در هفته سوم دور برگشت، عنوان بهترین تیم را کسب کرد.

این در حالی است که ابراهیم مسعودی خرید جدید تیم یاسین‌پیشرو قم در نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال به عنوان بهترین بازیکن این تیم در ترکیب تیم منتخب قرار گرفت و چهار بازیکن دیگر تیم منتخب نیز گرتو از دبیری تبریز، مهران عالی‌قدر از گیتی‌پسند اصفهان، میثم خیام از مس سونگون و سعید سروری از فرش‌آراء مشهد هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار