سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم می‌گوید: تیم در بخش دفاعی مشکل دارد و علل گل‌های زیادی که در مسابقه‌های اخیر دریافت کردیم همین موضوع است.
کد خبر: ۳۵۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵ 07 January 2017
به گزارش تابناک قم، سید وحید غیاثی اظهار می‌كند: تیم آتلیه طهران قم تاکنون عملکرد بدی در لیگ دسته اول کشور نداشته است و قرار نیست در همین نیم فصل اول، تیمی صعود خود را قطعی کند یا از صعود ناامید شود. ما نیز تا هفته پایانی برای صعود دست از تلاش نمی‌کشیم. بازی‌های اخیر ما مسابقه‌های نزدیکی بوده است. چه بازی برابر مبل کریمی البرز و چه در بازی با استقلال در ماهشهر، رقابتی نفس گیر و میلی متری با حریف داشتیم.

وی می‌افزاید: بیشترین عامل آزاردهنده ما مسائل مالی است. نگران آینده تیم از نظر مالی و بودجه مسابقه‌های هستیم. بازیکنان ما دستمزدی نمی‌گیرند و در حد پاداش به آن‌ها کمک می‌شود. امیدواریم با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیأت فوتبال بخشی از این مشکلات حل شود و این مشکلات بیش از این برطرف شود. تیم بسیار خوبی داریم و از نظر روانی یکدست هستیم.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم با بیان اینکه تیمش در بخش‌های دفاعی ضعف دارد و باید تقویت شود اظهار می‌كند: بخشی از دلایل ضعف‌های دفاعی ما این است تمرین‌های ما بسیار دیر شروع شد. در ۱۰ روز تیم را جمع کردیم و در این شرایط در بخش تاکتیکی فرصتی برای کار و هماهنگی نداشتیم. مطمئنم هر چه پیش برویم شرایط بهتری پیدا می‌کنیم. فاصله ما تا صدر جدول نزدیک است. البته بازی‌های ما آسان نیست اما بازی‌های بعدی در برابر تیم‌هایی است که نسبت به حریفان قبلی ما ضعیف‌تر هستند و به همین دلیل امیدواریم تا پایان نیم فصل در جمع مدعیان قرار بگیریم.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار