دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز روز بازگشت به ارزش ها و وحدت نیروهای انقلاب است لذا همه دلسوزان انقلاب اسلامی پیرامون رهبر عزیزمان باید یک 'ید واحده' تشکیل بدهند.
کد خبر: ۳۵۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 05 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، محسن رضایی روز پنجشنبه در یادواره شهدای تبلیغات سپاه استان کرمانشاه در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: تنها رمز موفقیت ما در مساله اقتصاد، سیاست خارجی و داخلی این است که دوباره از ارزش ها و فرهنگ خودمان شروع بکنیم و این موضوع همان منشا اصلی انرژی و اقتدار ماست و به فضل پروردگار و زیرسایه رهبر عزیز و فرزانه مان در دهه های آینده شاهد نمایش باشکوهی از پیشرفت های انقلاب اسلامی خواهیم بود.
وی با اشاره به تبلیغات منفی رسانه ها خارجی علیه جمهوری اسلامی بیان داشت: آنها امنیت، استقلال و آزادی های ما را نادیده می گیرند در عوض مشکل فقر و بیکاری را به جای آنکه گردن خودشان بیندازند به گردن نظام جمهوری اسلامی و نیروهای انقلاب می اندازند.
رضایی ادامه داد: اگر در ایران بیکاری، تورم و فقر هست آیا این مربوط به شهدا، رزمندگان، علما و روحانیت و جمهوری اسلامی است؟ یا مربوط به تحریم کنندگان و دوستان آنها یعنی لیبرال ها و تکنوکرات ها در کشور است.
وی تاکید کرد که در این 40 سال اقتصاد ما عمدتا دست همین ها بوده است و هنوز انقلاب و اسلام وارد اقتصاد، کشاورزی، صنعت، خدمات و بانکداری در کشور ما نشده است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما یک اقتصاد سرمایه داری غرب زده داریم، افزود: این اقتصاد را تا به حال خود غرب زده ها اداره اش کرده اند و اجازه نداده اند انقلاب و اسلام وارد اقتصاد بشود و بعد همین مشکلات را با تبلیغات به جمهوری اسلامی نسبت می دهند.
رضایی در ادامه گفت: شما اجازه بدهید ایمان و تقوا وارد اداره اقتصاد، صنعت، خودروسازی و کشاورزی بشود آن وقت بیشتر از برد موشکی ما که 2 هزار کیلومتر است و هدف ها را دقیق می زند پیشرفت خواهیم داشت.
**ما به دنبال پست و مقام نیستم به دنبال شهادت و جانبازی هستیم
این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان داشت: چه کوته نظرند عده ای که فکر می کنند ما به دنبال پست و مقام هستیم، ما به دنبال ارزش ها هستیم، پست و مقام ما شهادت و جانبازی است، لذا همه پست ها و ریاست ها مال شما در عوض شهادت و جانبازی را به ما بدهید.
رضایی اعلام کرد که امروز روز جدی گرفتن فرهنگ، اخلاق، برادری و تقواست بنابراین باید روی ارزش ها و فرهنگ خودمان محکم تر بایستیم و هر چه به ما حمله بیشتری بشود مساله را جدی تر بگریم و بیشتر بر ارزش ها پافشاری کنیم.
** کرمانشاه شهر خاطره های فراموش نشدنی و تاریخی
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به یادواره شهدای تبلیغات سپاه استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه شهر خاطره های فراموش نشدنی و تاریخی است، شهرغیرت، ایستادگی و مردانگی است و درود خدا بر مردم این خطه که همیشه در طول تاریخ با سرافرازی زندگی کرده اند.
رضایی بیان داشت که شهدای تبلیغات به جای سلاح آتشین، قلم و بلندگو در دست داشتند و سنگر ایمان می ساختند با وجود اینکه خود بی سنگر بودند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد که جنگ ما جنگ فرهنگی بود چرا که دشمن از سلاح های ما نمی ترسید بلکه از الله اکبرهایی می ترسید که از دلها بر می خیزید و جنگ از در خانه ها شروع می شد از بوسه مادران شهدا و بستن سربند آنها چرا که نیت و مقاومت ما فرهنگی بود.
وی تاکید کرد که امروز از روشنفکران غربزده باید پرسید چرا از این فرهنگ و سرمایه ای که به ایران آمده است تشکر و قدردانی نمی کنید.
** تکفیری ها بزرگترین فتنه تاریخ شیطان
رضایی در ادامه با اشاره به حضور تکفیری ها در منطقه گفت: امروزه دشمنان ما بزرگترین و پیچیده ترین فتنه طول تاریخ شیطان را درست کرده اند و روبروی ما قرار داده اند ، آدمهایی شبیه ما با همان شعار الله اکبر و می شود گفت که گوساله سامری ساخته اند تا جهان اسلام را به جان هم بیندازند.
وی بیان داشت: در شرایط امروز اسلام علیه اسلام، قرآن علیه قرآن و مسلمان علیه مسلمان قرار گرفته است هر چند به فضل پروردگار تکفیری ها آخرین نفس های خودشان را می کشند و به زودی شاهد گسترده شدن وحدت در جهان اسلام خواهیم بود.
رضایی همچنین به اشغالگری های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این ها 70 سال است که سرزمینی را اشغال کرده اند و امروز با تبلیغات گسترده سعی می کنند به این اشغال مشروعیت بدهند به گونه ای که حالا صحبت از 2 دولت در سرزمین های اشغالی می کنند و اگر این اتفاق بیفتد نظم سیاسی دنیا به هم می ریزد چرا که بقیه هم می خواهند همین کار را بکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار