نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح تونل کبیرکوه شتاب می‌گیرد.
کد خبر: ۳۵۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ 04 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛شادمهر کاظم‌زاده در ایلام اظهار داشت: 170 میلیارد ریال اعتبار به جمع اعتبارات عمرانی تونل کبیرکوه آبدانان اختصاص یافته است.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: با اختصاص این میزان اعتبار روند اجرای تونل کبیرکوه در جنوب استان ایلام شتاب بیشتری خواهد گرفت.

کاظم‌زاده تصریح کرد: اهمیت اجرای این طرح عمرانی در شهرستان آبدانان و جنوب استان ایلام بر هیچ کس از جمله مسؤولان استان ایلام پوشیده نیست و در این راستا اقداماتی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: عملیات اجرای طرح تونل کبیرکوه آبدانان از سال 88 آغاز و بر اساس اعلام مسؤولان و کارشناسان این طرح راه‌سازی در جنوب استان ایلام تاکنون بالغ بر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کاظم‌زاده تصریح کرد: با تخصیص مبلغ 170 میلیارد ریال دیگر از محل تبصره 36 قانون بودجه 95 که از محل اوراق اسناد خزانه اسلامی تامین شده تحولی در این پروژه راهسازی ایجاد می‌کند.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول 6 ماه اخیر سال عمرانی 95 تاکنون جمعا بیش از 212 میلیارد ریال به پروژه تونل کبیرکوه اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: با رایزنی‌های خوبی که صورت گرفته امیدواریم تا پایان سال عمرانی امسال از محل اوراق خزانه و همچنین موضوع بند " و"  قانون تبصره بودجه 95 یعنی تا تیرماه 96 مبالغ خیلی خوب دیگری به این پروژه اختصاص یابد.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: با اختصاص این اعتبارات یک گام اساسی در تکمیل محور پل دختر – دهلران و مرز استان ایلام برداشته می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا هم خوشبختانه مجوز به مناقصه رفتن و آخرین قسمت از این محور و تونل کبیرکوه به زودی قطعه پایانی این محور به مناقصه خواهد رفت./م
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار