باحضور مسئولین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:
کرمانشاه- سالن جدید سینما فرهنگ کرمانشاه با عنوان سالن شمار ۳ با حضور مسئولین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۵۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 03 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، سالن جدید سینما فرهنگ کرمانشاه امروز سه شنبه با حضور ابراهیم رحیمی زنگنه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و جمعی از مسئولین فرهنگی استان در محل این سینما واقع در کارمندان افتتاح و به بهره برداری رسید.

غلامرضا پیربابایی، مدیرعامل مجتمع پردیس سینمایی فرهنگ در این رابطه  گفت: این سالن سومین سالن سینما فرهنگ است که ۱۲۰۰ متر مربع مساحت دارد.

وی افزود: کار ساخت و تجهیز این سالن حدود ۴ ماه به طول انجامید و هم اکنون آماده بهره برداری است.

مدیرعامل مجتمع پردیس سینمایی فرهنگ تصریح کرد: این سالن ۶۵ صندلی دارد و مجهز به تکنولوژی های روز سینما از جمله پرده دیجیتال و صدای دالبی است.

وی اعتبار هزینه شده برای این سینما را ۱۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بخش عمده این هزینه ها برای تجهیز سالن صرف شده است.

پیربابایی تصریح کرد: بخشی از اعتبار مذکور از سوی موسسه سینما شهر و بخشی نیز از محل درآمد سینما تامین شده است.

۶۶ هزار کرمانشاهی امسال به تماشای فیلم نشسته اند

وی هم چنین از مدیرعامل سینما شهر به خاطر کمک و مساعدت در این پروژه تقدیر کرد و گفت: طی ۹ ماهه سپری شده از امسال استقبال مردم از سینما فوق‌العاده بود و به نوعی مردم با سینما آشتی کردند.

مدیرعامل مجتمع پردیس سینمایی فرهنگ خاطرنشان کرد: اگر این رویه با روال مذکور پیش رود شاهد رونق سینماها در استان خواهیم بود و جزو سینماهای برتر کشور قرار می‌گیریم.

پیربابایی گفت: طی ۹ ماهه سپری شده از امسال ۶۶ هزار و ۹۹۰ نفر  برای دیدن فیلم به سینما فرهنگ مراجعه کرده اند که درآمدی حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای سینما به همراه داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار