معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان استان کرمانشاه خبر داد:
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از عزم جدی این اداره کل برای تکمیل و بهره برداری از 6 پروژه سالن ورزشی سقف بلند استان کرمانشاه تا پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 03 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه ؛صابر رحیمی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان اظهار کرد:این 6 پروژه مربوط به سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است که در آستانه بهره برداری هستند.

وی این سالن ها را شامل سالن سقف بلند ولایت در شهرستان های هرسین،کنگاور،پاوه(بانه وره)و (نوریاب) کرمانشاه (شهرک پردیس) و(شهرک کارمندان)ذکر کرد.

رحیمی در ادامه به پروژه های افتتاح شده استان در 3 سال اخیر نیز اشاره کرد و گفت:از سال 92 تاکنون تعداد 17 سالن ورزشی،زمین روباز و استخر ورزشی،پیست تارتان و خوابگاه ورزشی در استان افتتاح شده است که باید به این پروژه ها استادیوم 15 هزار نفری کرمانشاه نیز اضافه نمود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین از تکمیل و بهره برداری از 42 زمین ورزشی در روستاها در سه سال اخیر نیز خبر داد و گفت:توسعه ورزش در سطح روستاها و ایجاد زیر ساخت مناسب جهت انجام فعالیت های ورزشی از جمله اهداف این کار بوده است.

وی در ادامه تعداد تعمیرات کلی صورت گرفته در بخش پروژه های موجود ورزش استان را 12 مورد اعلام کرد و گفت: این موارد شامل تعمیرات کلی سالن اختصاصی کاراته شهید طاهری،سالن کشتی مجموعه تختی صحنه،خوابگاه ورزشکاران سنقر،سالن 4 هزار نفری قصرشیرین،سالن 2 هزار نفری اسلام آبادغرب،خوابگاه ورزشکاران مجموعه شهید شهبازی اسلام آبادغرب،دیوار کشی مجموعه ورزشی جوانرود،تعمیر و تجهیز پایگاه قهرمانی و استعدادیابی شهید دارابی،تعمیرات سالن سقف بلند بیستون،تعمیرات سالن سقف بلند ریجاب،تعمیر و تجهیز سالن امام خمینی(ره)کرمانشاه و تعمیرات کلی مجموعه ورزشی حضرت عباس(ع) می باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار