سروش رفیعی با نامه رسمی آجرلو به فرماندهی سپاه عاشورا بازیکن آزاد حساب می شود.
کد خبر: ۳۵۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 03 January 2017
سروش قرمز پوش می ماند/پرسپولیس تیم آینده ی سروش؟ 
به گزارش سرویس ورزشی تابناک تبریز،سروش رفیعی بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز روز ۱۹/۱۰/۹۵ خدمتش به پایان می رسد. سروش رفیعی بعد از ابطال کارت معافیت در تاریخ ۴ فروردین ۹۴ مشمول حساب شد و برای گذراندن خدمت سربازی روانه تراکتورسازی تبریز شد.

رفیعی که  ۵ سال سابقه ی بازی در تیم فجر شهید سپاسی و فولاد خوزستان را داشت به دلیل جعلی شناخته شدن کارت معافیت خود به تبریز آمد تا خدمت مقدس سربازی را در تراکتورسازی تبریز بگذراند،با آغاز لیگ شانزدهم فوتبال ایران ، حرف و حدیث ها برای حضور سروش رفیعی در نیم فصل در تیم های مختلف زیاد شد.
 
فولاد خوزستان ادعا کرد که سروش رفیعی با این تیم قرار داد دارد و باید بعد از پایان سربازی به فولاد برگردد،پرسپولیس و استقلال در چند مرحله با سروش رفیعی وارد مذاکره شدند.
 
بعد از اتمام جام حذفی اعلام شد که سروش رفیعی ۶ ماه باید اضافه خدمت بگذراند.این اضافه را خدمت  کسانی که کارت جعلی داشتند باید بگذرانند. دیروز مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در نامه ای به فرماندهی سپاه عاشورا اعلام کرد که خدمت سروش رفیعی در تاریخ ۱۹/۱۰/۹۵ به پایان خواهد اهداف رسید و او بازیکن آزاد به شمار می رود.
 
سروش قرمز پوش می ماند/پرسپولیس تیم آینده ی سروش؟ 
در ادامه دو شب پیش نیز سروش رفیعی در جلسه ای با حسین هدایتی عابر بانک معروف پرسپولیسی ها در فرمانیه حضور یافت و به عبارتی باید سروش رفیعی را یک پرسپولیسی نامید. آیا با امضای قرارداد رفیعی با پرسپولیس داستان سروش و سربازی اش به پایان خواهد رسید؟
 
سروش قرمز پوش می ماند/پرسپولیس تیم آینده ی سروش؟ 
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :