امام جمعه برازجان از راه‌اندازی کارگاه ساخت ضریح حضرت قاسم (ع) در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 15 May 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با تبریک سالروز بعثت پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) بدون تردید سرچشمه همه خیرات و برکات است و خداوند در قرآن بر مردم منت گذاشته که کسی از جنس خودشان را به پیامبری مبعوث کرده و باید با الگوبرداری از سیره و روش پیامبر اکرم (ص) برای سعادت دنیا و آخرت اهتمام ورزیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه شعبان افزود: شعبان ماه خدا و ماه مغفرت است و هر کس در این ماه روزه بگیرد مورد شفاعت پیامبر اکرم (ص) قرار می‌گیرد.

امام جمعه برازجان به 25 اردیبهشت روز خانواده اشاره کرد و یادآور شد: مقدس‌ترین کانون نزد خداوند خانواده است و اگر خانواده سالم بماند جامعه نیز سالم خواهد ماند.

مصلح خاطرنشان کرد: ایجاد صفا و صمیمیت بین زن و مرد، ادب و احترام، همکاری و مساعدت زوجین، حاکم شدن اخلاق و معنویت، صداقت، نظم و انضباط، نشاط، آراستگی، اعتدال، میانه‌روی، صبر، استقامت و ساده‌زیستی می‌تواند در استحکام خانواده بسیار موثر باشد.

وی به 26 اردیبهشت سالروز تاسیس رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این روز به نام یوم‌النکبه نامگذاری شده و موجودیت این رژیم بر پایه غصب و جعل و وحشی‌گری بوده است.

امام جمعه برازجان به اجلاس کمپ دیوید اشاره کرد و گفت: برای مقابله با نفوذ و قدرت روزافزون ایران تلاش می‌کنند و این اجلاس در همین راستا برگزار شده است.

مصلح با اشاره به حملات ددمنشانه عربستان به یمن افزود: عربستان در این حملات ددمنشانه هیچ نتیجه‌ای نگرفت و در باتلاق فرو رفته است.

وی تاکید کرد: بدون تردید دشمنان و استکبار جهانی با جنگ و خونریزی نمی‌توانند از نفوذ و اقتدار ایران بکاهند.

امام جمعه برازجان از راه‌اندازی کارگاه ضریح حضرت قاسم (ع) در برازجان خبر داد و اظهار کرد: با همکاری ستاد عتبات عالیات، به زودی کارگاه ساخت ضریح حضرت قاسم (ع) در برازجان راه‌اندازی می‌شود و اطمینان داریم که با مشارکت مردم شاهد تکمیل این ضریح خواهیم بود.

مصلح در ادامه با تمجید از جوان دشتستانی به دلیل اهدای رایگان کلیه به یک برادر ایمانی گفت: اسماعیل تفته با اهدای کلیه، جان برادر ایمانی خود را نجات داد و علیرغم اینکه خود به کلیه نیاز داشت، این عضو مهم خود را اهدا کرد و این عمل مصداق ایثار و فداکاری بوده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار