بسته آخر هفته
تابناک: تعطیلات آخر هفته ممکن است برای بسیاری از ما تنها یکی دو روز دلگیر و خسته‌کننده به نظر برسند. اغلب ما، کل هفته مشغول انجام کارها یا فعالیت‌های روزمره‌مان هستیم و آخر هفته در واقع باید زمانی برای بازیابی قوا و شروع پرانرژی کار در روزهای پیش رو باشد.از این هفته در نظر داریم بسته ای را تحت عنوان "آخر هفته" ارائه کنیم و در ان به بررسی اتفاقات تفریحی آخر هفته بپردازیم.
کد خبر: ۳۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴ 14 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان، تعطیلات آخر هفته ممکن است برای بسیاری از ما تنها یکی دو روز دلگیر و خسته‌کننده به نظر برسند. اغلب ما، کل هفته مشغول انجام کارها یا فعالیت‌های روزمره‌مان هستیم و آخر هفته در واقع باید زمانی برای بازیابی قوا و شروع پرانرژی کار در روزهای پیش رو باشد.از این هفته در نظر داریم بسته ای را تحت عنوان "آخر هفته" ارائه کنیم و در ان به بررسی اتفاقات تفریحی آخر هفته بپردازیم.


****
جشن عید مبعث در مسجد نوربلند پزوه
****

 جشن عید مبعث در مسجد نوربلند پزوه توسط فرهنگسرای نور ، وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.
مدیر این فرهنگسرا در گفتگو با ایمنا ضمن اعلام این خبر گفت: برگزاری مراسم جشن و شادی در روز عید مبعث، یکی از بزرگترین اعیاد مسلمین جهان از وظایف ما محسوب می‌شود تا در آن درباره اهمیت این مناسبت مقدس نیز سخنانی ارائه شود.
تورجی‌زاده افزود: همزمان با سالروز این عید بزرگ جشنی از سوی فرهنگسرای نور در مسجد نوربلند پزوه ویژه عموم شهروندان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: قرائت قرآن توسط مجید فقیه، قاری ممتاز کشوری، مولودی خوانی، اجرای تواشیح توسط گروه مصر، تقلید صدا، اجرای بازی آکروبات و رزمی کاران محلی از جمله بخشهای مختلف این برنامه هستند.
وی خاطرنشان کرد: سخنرانی درباره ابعاد مختلفی از شخصیت پیامبر (ص) از دیگر بخشهای این ویژه برنامه است.
گفتنی است؛ این ویژه برنامه در ۲۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ شب در مسجد نوربلند پزوه واقع در خیابان جی، خیابان ۲۲ بهمن، کوچه شهید عباسی برگزار می‌شود

****
ویژه برنامه "ساعت همدلی" در باغ نوش
****
ویژه برنامه‌ای با عنوان "ساعت همدلی" در باغ نوش برگزار می‌شود.
مدیر این مرکز در گفتگو با خبرنگار ایمنا ضمن اعلام این خبر گفت: این ویژه برنامه با محوریت بهبود و تقویت روابط میان همسران در قالب سه جلسه و با مشارکت و همکاری فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.‏
لندی افزود: از آنجایی که طبق آمارها و گزارشات بیشتر اختلافات میان همسران حاصل سوتفاهم‌های فردی است، هدف از برگزاری این برنامه در ابتدا معرفی مشخصات و ویژگی‌های رابطه خوب میان همسران است تا افراد بتوانند در این مرحله به ارزیابی رابطه خود با همسرشان بپردازند و از کمبودها و یا نقاط قوت آن آگاه شوند.
وی ادامه داد: در ادامه نیز درباره روشهای اصلاح یک رابطه نامطلوب توضیحاتی ارائه می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: اولین جلسه این برنامه، ویژه آقایان است که روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ شب در محل ‏سالن اجتماعات مجموعه باغ نوش تشکیل می گردد.‏
وی ادامه داد: همچنین جلسه دوم این ویژه برنامه روز ۳۰ اردیبهشت ماه ویژه بانوان و سومین جلسه نیز روز ۶ خردادماه به صورت مشترک با حضور آقایان ‏و بانوان با محوریت روابط بین همسران برگزار می‌شود.
‏گفتنی است؛ عموم علاقمندان به شرکت در این برنامه می‌توانند به محل باغ نوش واقع در خانه اصفهان، خیابان ‏نوبهار، روبروی پارک نوش مراجعه کنند.‏



***
***برنامه سینما های اصفهان***

***


سینما قدس اصفهان، سالن شماره1: ایران برگر

سینما قدس اصفهان، سالن شماره2: قصه ها

سینما ساحل: رخ دیوانه

سینما سپاهان: ایران برگر

سینما خانواده: طعم شیرین خیال

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار